Gefeliciteerd Jannoek met F!
Liefie gefeliciteerd alvast! fijne dag morgen!!
ik ben ook fan van houten speelgoed... maar ja op een gegeven moment maken ze hun eigen keus en hebben ze liever wat van plastic dingen en ik heb zoiets van: prima, als jij daar zo blij van wordt! Zolang het maar niet superveel lawaai maakt
Kinderarts:
van zowel Matteo als Milan is er een buikfoto gemaakt.. van Matteo moeten we de ontlasting opvangen ( 2 keer ) ... 1 keer moeten we het opsturen naar het centrum infectieziekten in leeuwarden en die andere moeten we terugbrengen naar het ziekenhuis van drachten.. dat onderzoeken ze op calprotectine.. Als dat in hoge mate aanwezigheid is, dan wijst dat op een chronische darmontsteking... Ze vermoeden dat hij chronische obstipatie is en dat hij zal moeten leren leven met vaak buikpijn enzo.. De vraag is ook of hij ooit helemaal zindelijk zal worden.
Ook Milan zijn ontlasting moeten we opvangen, dat wordt onderzocht op parasieten en nog wat .. Ook moeten we met Milan naar een dietist. Zijn gewicht is nog in het groene, maar hij is zo mager .. Ik moet ook zeggen dat zijn gewicht altijd hoger is geweest dan hij eruit ziet.. op het cb zeiden ze een keer hij is te zwaar, maar waar het zit geen idee?! .. Dat heb ik nu dus ook, alleen dan andersom, zijn gewicht is dan misschien goed, maar ik vind hem er slecht uitzien.. hij is echt, echt mager nu ..
Het duurde wel erg lang allemaal.. we zaten 1 uur en 3 kwartier in het kamertje! (En mijn moeder in de wachtkamer met Manoël

) Maar goed ze namen de tijd.. eerst kwam er een dokter in opleiding voor het hele verhaal, daarna moest hij overleggen en kwam hij terug met de kinderarts... op zich was ik wel blij dat de kinderarts in opleiding het eerste stuk deed, want de kinderarts was een buitenlands,... niet dat ik iets tegen buitenlanders heb, maar ze kon niet eens fatsoenlijk nederlands praten en dat vind ik superirritant.. Het gaat om iets belangrijks en als je dan je arts amper verstaat, dat vind ik eigenlijk niet kunnen.. maar goed, gelukkig was er de arts in opleiding
Over een week belt de arts uit het UMCG voor uitslagen voor Manoël, dus dat schiet nu ook op!! En die dag gaan we ook heerlijk een weekje op vakantie.. even lekker niks, alleen maar genieten!!!