http://epaper.refdag.nl/2014/05/13/008/index.html
Onderaan deze blz staat het grote advies om niet te gaan stemmen.
Maar ik zeg altijd: Als je niet gaat stemmen moet je je mond houden, en geen commentaar hebben!!
Dus: Ik ga wel stemmen!
Moderator: Moderafo's
Ik heb altijd overal commentaar op, (pannenkoek schreef: Als je niet gaat stemmen moet je je mond houden, en geen commentaar hebben!!
pannenkoek schreef:Maar ik zeg altijd: Als je niet gaat stemmen moet je je mond houden, en geen commentaar hebben!!
Dus: Ik ga wel stemmen!
Anoniem_89 schreef:En dan het gek vinden dat ik niet ga stemmen![]()
Hier is Rutte zijn mening aan het bijstellen!
rotterdam schreef:Lang nagedacht wat te stemmen.
Ik ben eruit.
Het wordt Ali Baba.
40 rovers dat is een aanzienlijke verbetering dan de ruim 700 die we nu hebben.
Faramir schreef:lol. k ben er nog niet uit.
Misschien stem ik wel CDA.
Zeker niet VVD66 aangezien ik niet zo willen dat Verhofstadt voorzitter wordt.
Katlheen schreef:Inderdaad te triest voor woorden. En het dan gek vinden dat er zo veel mensen zijn die vooral minder Europa willen. Maar ja, als je kritisch bent inzake Europa, dan handel je op basis van sentimenten en onderbuikgevoelens. De tactiek om je standpunt dus onderuit te halen. Ben je pro Europa, ja, dan handel je op basis van argumenten natuurlijk.![]()
Die rolkoffertjes die op vrijdagochtend even snel intekenen voor het daggeld, dat zegt eigenlijk al genoeg. Dat zijn geen sentimenten hoor, dat zijn keiharde feiten.
mealybug schreef:En dat je als journalist nog een pak slaag en een scheldkanonade mag verwachten van europarlementariers wanneer je een vraag stelt, is helemaal het ultieme teken van beschaving.
rotterdam schreef:Jacob Zuma herkiezen is een teken van beschaving ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten