Kliksafe.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Re: Kliksafe.

Berichtdoor johannes1 » 05 jan 2012 11:06

De filter van Kliksafe is niet altijd even slecht:
http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/internetfilter_kliksafe_voor_ex_pedofiel_1_613813

bron: refdag.nl
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

1a2b3c
Majoor
Majoor

Berichtdoor 1a2b3c » 05 jan 2012 11:33

Als je merkt dat iets verslavend voor je is dan is het goed daar iets aan te doen, helemaal mee eens.
Je tijd nuttig besteden is ook een prima streven, maar we hebben allemaal ook ontspanning nodig dus iets van de tijd die je krijgt aan ontspanning besteden is dan ook weer nuttig.
Ontspanning is voor de één uitzending gemist kijken, voor de ander weer een boek lezen of een kruiswoord puzzel of sporten of ...... vul maar in.
Als je je maar nergens door laat beheersen en als het in zichzelf maar niet verkeerd is.

james
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor james » 13 mei 2014 12:24

Nou dit vind ik eigenlijk nergens op slaan...de straat niet op?
Dat moet wel daar kun je niet onderuit, maar die programma s zijn geen noodzaak.
Dat is geen vergelijk. Bij alles wat je doet doe dat ter ere Gods. (niet dat ik dat doe hoor, was het maar waar).Maar dat verslavende dat bedoel ik ![/quote]

Ik vind zo'n filter ook goed hoor, maar het werkt niet echt. Ik hoor van zoveel mensen dat er best gemakkelijk 'langs' kunt.

Majiem
Mineur
Mineur

Berichtdoor Majiem » 13 mei 2014 18:46

K9 installeren en iemand anders het wachtwoord geven is een stuk goedkoper.
Ik meen gehoord te hebben dat 'kliksafe' nu niet direct de goedkoopste provider is.
deep water faith in the shallow end

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 13 mei 2014 19:14

james schreef:Nou dit vind ik eigenlijk nergens op slaan...de straat niet op?
Dat moet wel daar kun je niet onderuit, maar die programma s zijn geen noodzaak.
Dat is geen vergelijk. Bij alles wat je doet doe dat ter ere Gods. (niet dat ik dat doe hoor, was het maar waar).Maar dat verslavende dat bedoel ik !

Ik vind zo'n filter ook goed hoor, maar het werkt niet echt. Ik hoor van zoveel mensen dat er best gemakkelijk 'langs' kunt.[/quote]
Wat wil je met een filter? Jezelf beschermen tegen ongewenste dingen, of jezelf tegen jezelf beschermen. Dat laatste is zinloos, want er zijn methoden zat om moedwillig een filter te passeren.
Maar als je kinderen hebt die een werkstuk over poesjes gaan maken, dan is het wel heel fijn als je een filter hebt. (Heb ik van anderen begrepen, mijn kinderen maken nog geen werkstukken.)

Terug naar “Archief”