Ik heb er nog eentje opgezocht:
Onze koningin kan alles hebben, deze vind ik persoonlijk erg mooi
Het is toeval dat deze hoedjes allebei donker zijn!
Het gaat in dit geval echt om het model.
Moderator: Moderafo's
Boerin schreef:Ik word jaloers, ik wil ook een hoedje. Die roze is leuk!
Boerin schreef:Ik word jaloers, ik wil ook een hoedje. Die roze is leuk!
JeeWee schreef:
jaaaaaa, ik ook!
schelpje3 schreef:
Ik zie de hoed als accessoires, zoals ik een tas, shawl en schoenen als een accessoire zie.
Het geeft net dat beetje extra.
schelpje3 schreef:Maar jij moet hem bij de kerkdeur afzetten JeeWee.
Voor een man is het een oneer om met gedekt hoofd te bidden.
mealybug schreef:
Laat Paulus nu leren dat de bedekking ten doel heeft om net iets minder te zijn.
mealybug schreef:Ja, net als lang haar voor mannen een oneer is, toch?
Boerin schreef:Maar de vrouw is de heerlijkheid van de man staat er. Daarom heeft God ze zo beeldig gemaakt en mogen ze lekker mooie hoedjes op.
schelpje3 schreef:
Hier is een voorbeeld van een smaakvolle, niet overheersende hoed:
Hij kost nog geen 3 tientjes!
Ik zie de hoed als accessoires, zoals ik een tas, shawl en schoenen als een accessoire zie.
Het geeft net dat beetje extra.
Zekers beste bennie, wijs opgemerkt. Alleen is die opmerking niet van toepassing op dit onderwerp.ben db bd schreef:@ naamloos, er zit wat tijd tussen, maar mijn leven is meer gevuld dan alleen met fora:
Dat wijs gedrag u uit de regen kan houden, behoeft u niet in korting te brengen op de gebruiksmogelijkheid van een paraplu, toch?
Ik heb een veel beter idee, bindt die boerka maar voor je ogen, dan heb je in tgeheel geen last meer van ons.ben db bd schreef:Evenzo is Ef.6 uiteraard niet strijdig met de mogelijkheid dat de Heere God een afweermiddel tegen boze arrogante feministische (meen ik te herkennen) machten (in de Bijbel niet als engelen geduid?) heeft gegeven, zoals hij u en mij gaf om (heb dank voor het goede voorbeeld!!) ons te weren tegen de verleiding van overspel door de dames zich zedig te laten kleden. Lekker simpel hè? Boerka’s helpen nog beter.
Misschien heb je iets aan deze, naar mijn mening, volkomen bijbelse uitleg: http://www.youtube.com/watch?v=jDEpi_C_nxMben db bd schreef:Overigens zou ik mij de arrogantie niet durven permitteren om de Allerhoogste te vertellen wat Hij wel en niet aan mag rijken als hulpmiddelen. En dat bedekte hoofd staat wel in Gods Woord, los van en wellicht jammer voor uw mening dat het niet geldig zou zijn!
naamloos schreef:Ik heb een veel beter idee, bindt die boerka maar voor je ogen, dan heb je in tgeheel geen last meer van ons.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten