mealybug: " gewoon paus dus"
Ach satan wordt ook vaak met een hoofdletter geschreven, en dan is de paus daar nog "heilig" bij, hoewel, voor sommigen dan weer niet. Die geloven dat de paus de antichrist is, en Rome de stad van zijn wereldrijk.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:mealybug: " gewoon paus dus"
Ach satan wordt ook vaak met een hoofdletter geschreven, en dan is de paus daar nog "heilig" bij, hoewel, voor sommigen dan weer niet. Die geloven dat de paus de antichrist is, en Rome de stad van zijn wereldrijk.
ineke-kitty schreef:rotterdam: "bijvoorbeeld Heilige Vader"
Wel, ik heb maar EEN Heilige Vader en dat is beslist niet de paus.
ineke-kitty schreef:rotterdam
De paus mag zich dan deze "titel" aanmeten, echter is dat Bijbels gezien onjuist, en dat wilde ik er maar mee zeggen.
ineke-kitty schreef:rotterdam
De paus mag zich dan deze "titel" aanmeten, echter is dat Bijbels gezien onjuist, en dat wilde ik er maar mee zeggen.
Voor zover ik weet zegt Jezus nergens dat iemand zich zo niet mag noemen.mealybug schreef:Je mag dan heel nederig een paar voeten wassen, maar als die man nu eens echt nederig werd en publiekelijk zegt geen heilige vader meer genoemd te willen worden omdat Jezus leert dat dat echt niet moet, dan gaat die nederigheid misschien nog eens ergens op lijken.
Een van de heel veel zaken, waarvan ik niet snap dat katholieken dit niet weten, het staat nb letterlijk in de Schrift.
Pcrtje schreef:Voor zover ik weet zegt Jezus nergens dat iemand zich zo niet mag noemen.
ineke-kitty schreef:Mattheus 23:9
En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want EEN is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.
Hoe noem jij dan die man die op zondag het vlees snijd?ineke-kitty schreef:mealybug: "maar dat weet toch iedere christen"
Dat zou je denken ja, maar kennelijk is dat niet zo.
Jvslooten schreef:Hoe noem jij dan die man die op zondag het vlees snijd?
Maar dat mag toch helemaal niet?rotterdam schreef:Pa ?
ineke-kitty schreef:Mattheus 23:9
En gij zult niemand uw vader noemen op de aarde; want EEN is uw Vader, namelijk Die in de hemelen is.
mealybug schreef:Juist.
Maar dat weet toch iedere christen![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten