Ach Ineke, laat Mealybug nu zelf maar antwoorden, die is gelukkig niet zo verbitterd als jij.
Hoe kom je toch zo? Dit is niet de vrede die de Heere Jezus Zijn kinderen heeft beloofd.
Moderator: Moderafo's
ineke-kitty schreef:
Wel, dan bevind ik me , samen met de heer Wilders in goed gezelschap, die hordes burgerlijke horzels achter zich aankrijgt, die hem veroordelen van haatdragendheid t.o.v. van de Islam.
en de criminaliteit die deze 'godsdienst' als gevolg heeft gehad in ons land
rotterdam schreef:
Het zijn inderdaad hordes burgerlijke horzels die Wilders achterna lopen.
U meent dat de criminaliteit onder jeugdige Marokkanen het gevolg is van hun Godsdienst ?
Marloes1g schreef:@mealybug: En waar komen die kooltjes dan van vandaan denk jij?
Gemeenschap der heiligen misschien?
ineke-kitty schreef:rotterdam
Je bent een ster in het verdraaien van mijn woorden, en maar half te citeren.
Ik zei: " ....die hordes burgerlijke horzels achter zich aankrijgt, die hem veroordelen van haatdragendheid t.o.v. de Islam".
mealybug schreef:
Een gemeenschap van hieligen, andere gelovigen, is natuurlijk mooi, maar, zoals I-K zegt, als dat de lauwe gemeente is die Jezus uitkotst, heb je er weinig aan.
Er zijn tenslotte genoeg groepjes christenen die zich rijk en verrijkt wanen, en aan niets gebrek denken te hebben, maar kaal, naakt en ellendig zijn, omdat zij de liefde der waarheid niet hebben aangenomen.
En de deur waarop Hij klopt niet open doen, maar zeggen dat Hij dat Zelf (ook nog) moet doen, omdat alles bij God begint.
mealybug schreef:Zal zeker relevant zijn.
Tenslotte is stelen, liegen en moorden van een afvallige geen zonde in die kringen.
rotterdam schreef:
Het is weer net zoals met je reactie van gisteren over het volkslied (de vreemde smetten)
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
mealybug schreef:
Wel weer heel amusant dat nu de ongelovige (non muslim) Nederlander 'kaffir' wordt genoemd....
what goes around comes aound, ne?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten