Waarom niet? Visje draagt zelfs een levend bewijs aan!Tante Pollewop schreef::^o ik geloof niet in ex-homo's

Moderator: Moderafo's
Waarom niet? Visje draagt zelfs een levend bewijs aan!Tante Pollewop schreef::^o ik geloof niet in ex-homo's
Dat is wel erg generaliserend natuurlijk..Tante Pollewop schreef:Omdat ik al vaak meegemaakt heb dat deze homo's naar de buitenwereld zo hard mogelijk roepen dat zij 'veranderd' zijn. Ze zetten zich zo hard mogelijk af tegen de homo's die niet veranderen en nemen het mij als christelijke homo bijna kwalijk dat ik niet 'verander'.
Tante Pollewop schreef:Een homo met een vrouw?
mealybug schreef:
Gaat goed toch?
Eindelijk een vent die mee gaat shoppen enzo![]()
En je hoeft nooit hoofdpijn meer te veinzen.
net alsof je met je beste vriendin op stap bent.
(maar persoonlijk blijf ik honderd keer liever alleen)
Je suggereert dat alle ex-homo´s, of zij die zeggen dat te zijn, roeptoeters zijn die zich zo hard mogelijk afzetten tegen (andere) homo´s en bovendien vol verwijten zitten. Dat vind ik generaliserend.Tante Pollewop schreef:Vertel eens waar ik generaliseer?
mealybug schreef:Gaat goed toch?
Eindelijk een vent die mee gaat shoppen enzo![]()
En je hoeft nooit hoofdpijn meer te veinzen.
net alsof je met je beste vriendin op stap bent.
(maar persoonlijk blijf ik honderd keer liever alleen)
Jvslooten schreef:Je suggereert dat alle ex-homo´s, of zij die zeggen dat te zijn, roeptoeters zijn die zich zo hard mogelijk afzetten tegen (andere) homo´s en bovendien vol verwijten zitten. Dat vind ik generaliserend.
Zo werd het wel geïnterpreteerd.Tante Pollewop schreef:Dat is niet waar, dat zei ik niet.
Tante Pollewop schreef::^o ik geloof niet in ex-homo's
Jvslooten schreef:Waarom niet? Visje draagt zelfs een levend bewijs aan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten