Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ariaantje

Berichtdoor Ariaantje » 13 mar 2004 22:47

rosekapje schreef:
Ariaantje schreef:
Johan81 schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:hallo kijkcijferopkrikkende meelezers van deze rubriek :wink:

Dr.Columbus is verliefd :oops: Nu voel ik ook eens wat jullie soms voelen :D Lekker hé? :)
Ennuhh, diegene waar ik op verliefd ben, die is *diepe zucht* ook verliefd op mij! :lol: :oops:

:lol: :oops: *zucht* :oops: :lol:
Dr. Rosekapje is ook verliefd :lol: :oops: 8)

Gelukkig maar :!: :!: tis wel makkelijk als de liefde ook wederzijds is :!: :!: :D

Enneh...dr.Columbus en dr. Rosekapje.... is dat ook zo?

of het wederzijds is? bedoel je? :roll:

Ja..... dat bedoel ik. Is de liefde wederzijds?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 mar 2004 09:46

wow, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Femke
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Femke » 14 mar 2004 13:48

Hallo Dr. Love's

Het gaat goed met mijn vriend en mij, de ruzie :?: is ondertussen weer goedgemaakt :oops:
Maar, waar ik wel een klein beetje mee zit is dat hij nog steeds best wel bezitterig is. Hij wil graag zoveel mogelijk samen doen, maar ik wil ook weleens gewoon een lekker avondje met vriendinnen 8) Lady's Night....
Maar dat ziet hij dus absoluut niet zitten. Hij snapt gewoon niet dat als we tegelijkertijd een avond vrij zijn. En geloof me dat zijn we vaak hoor :shock: . Dat ik dan ook weleens liever met mijn vriendinnen wat ga doen :? .
Dat is toch logisch en normaal, of moet ik toch maar zulk soort dingen plannen op dagen dat hij al wat te doen heeft. Maar dat is toch van de zotte :roll:
Enig idee, hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik tuurlijk heel graag bij hem wil zijn. Maar toch ook dat ik graag dingen doe, alleen en met vriendinnen, zonder altijd maar de aanhang erbij. Want dat kan soms toch een aantal belemmeringen opleveren :mrgreen: . Als die kerels er altijd maar bij zijn... :roll:

groetjes Femke
De mooiste dingen in het leven zijn niet tastbaar.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 mar 2004 16:54

Aragorn schreef:Ik snap gewoon niet dat er blijkbaar wel mensen zijn om het zoenen op uit te proberen en niet om de bevindingen uit te tikken.. ik vermoed dat het iets met selectieve luiheid vd. assistentes te maken heeft... :mrgreen:

Ha Aragorn,
Al vaker is me opgevallen hoe scherpzinnig je dingen opmerkt. ook nu weer heb je het weer bij het rechte eind :)
de assistentes willen graag zoenen, maar het vergt zoveel energie(volgens hen) dat ze geen fut meer hebben om nog de bevindingen uit te tikken. de mede zoen tester scheen nogal tekeer te gaan bij het experimentern met de diverse zoenvariaties 8) :mrgreen:

maar we maken ook gebruik van stelletjes die verliefd zijn, die plukken we meestal van de straat, ook in het geval van dat experiment in de achtbaan, we gaven ze een 2 kaartjes voor SiksFleks en gaan met die banaan.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 mar 2004 17:00

Ariaantje schreef:
rosekapje schreef:
Ariaantje schreef:
Johan81 schreef:
rosekapje schreef:
columbus schreef:hallo kijkcijferopkrikkende meelezers van deze rubriek :wink:

Dr.Columbus is verliefd :oops: Nu voel ik ook eens wat jullie soms voelen :D Lekker hé? :)
Ennuhh, diegene waar ik op verliefd ben, die is *diepe zucht* ook verliefd op mij! :lol: :oops:

:lol: :oops: *zucht* :oops: :lol:
Dr. Rosekapje is ook verliefd :lol: :oops: 8)

Gelukkig maar :!: :!: tis wel makkelijk als de liefde ook wederzijds is :!: :!: :D

Enneh...dr.Columbus en dr. Rosekapje.... is dat ook zo?

of het wederzijds is? bedoel je? :roll:

Ja..... dat bedoel ik. Is de liefde wederzijds?

Ja Ariaantje, Dr.Columbus is aan banden gelegt door Dr.Rosekapje :wink:
Tegen zoveel charme kon ik niet op, ben helemaal verliefd :oops: :)
En ja, het is gelukkig wederzijds, en wat is er mooier dan 2 mensen die verliefd zijn op elkaar? :)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 mar 2004 17:01

essieee schreef:wow, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bedankt Esssiiee!
heel lief van je :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 mar 2004 17:08

janneman83 schreef:Lieve dokters..

wat moet je doen als je graag bij je vriendin wil zijn
maar 1 van de ouders vind dat je tevaak bij elkaar bent en dus moet minderen?

Ha Janneman,
Hier valt wel wat over te zeggen, maar ik moet gissen naar die 'ene ouder' die het te veel vind dat je elkaar ziet, is die ene ouder soms je schoonmoeder? :lol: dat is wat je vaker hoort nl.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je eigen moeder zo zou reageren, die is blij dat eindelijk eens weg bent en je ergens anders de chips opeet, of je rommel achterlaat. :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 14 mar 2004 17:19

Heej dokter en assistente, gefeliciteerd met jullie wederzijdse verliefdheid!
Zie je wel vaker met collega's ook :D

Veel geluk samen!

Heeft het geen gevolgen voor de praktijk? :wink:

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 14 mar 2004 17:34

Markie schreef:Heej dokter en assistente, gefeliciteerd met jullie wederzijdse verliefdheid!

Veel geluk samen!

tnx Markie,
Pas maar op met jouw collega's :mrgreen:

Ik denk dat de gevolgen wel duidelijk te merken zijn. de Dr.Love praktijk zal alleen maar voordelen ondervinden en profiteren van nog meer expertise en methodes die we nu samen kunnen testen en doorontwikkelen ensow 8) :wink:

(en ook durven de assistentes niet meer handtastelijk te zijn! :mrgreen: )

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 14 mar 2004 18:41

Markie schreef:Heej dokter en assistente, gefeliciteerd met jullie wederzijdse verliefdheid!

Veel geluk samen!

Markie, dank je :lol:

Maaruh, hoe vaak moet ik je nog duidelijk maken dat ik ook Dr. ben.... tjonge je maakt die fout wel vaak hoor :mrgreen:

en of het gevolgen voor de praktijk heeft, tuurlijk... wat dacht jij dan... wij gaan zo veel mogelijk theorie in praktijk brengen :lol: :mrgreen:

liefdevolle groet,

Dr. :!: :wink: Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 14 mar 2004 22:10

Aragorn schreef:
janneman83 schreef:Lieve dokters..

wat moet je doen als je graag bij je vriendin wil zijn
maar 1 van de ouders vind dat je tevaak bij elkaar bent en dus moet minderen?

Als het er maar 1tje is... kan je hebben! :mrgreen:
Gewoon uitleggen dat jullie daar anders over denken, dat je ten slotte ook nog eens twintig bent en het dus zelf wel uitmaakt, maar dat je het verder een aardige kerel/dame vindt... simpel toch?

tja als het aan mij gelegen had dan had ik dat al gelijk gezecht tegen hun :)
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 15 mar 2004 00:58

Hallo mensen,

We hebben het in deze rubriek over veel dingen gehad, maar over een ruzie bijleggen oftewel ‘goedmaken’ is niet veel geschreven. Niets eigenlijk.
Dit onderstaand waar gebeurt verhaal van Gerrit en zn vrouw Jane laat zien dat je ook na een flink meningsverschilletje of een echtelijke ruzie toch een leuke en spannende avond kan beleven. :wink:

Enige jaren geleden was de bom gebarsten bij Jane, Gerrit was namelijk weer dronken thuisgekomen (hij zegt zelf dat hij een zwak mens is 8) ) en het was niet de eerste keer dat hij dronken was, die maand.
De ruzie barste pas los de volgende dag toen hij weer een beetje nuchter was en met een verlopen hoofd naar beneden kwam om te ontbijten. Het was al 3 uur in de middag dus de hoogste tijd voor een ontbijt dacht Gerrit :) . Nou, een lekker eitje zou er wel ingaan zei hij tegen Jane. Maar het eitje ging er niet in maar erop, op zn hoofd dan, niet gekookt of zo maar gewoon rauw, dus reden om het ontbijt nog even uit te stellen en een douche te nemen. :shock: :mrgreen:
Drie dagen werd er geen woord gewisseld totdat Gerrit op zijn knieen ging en Jane vroeg of ze hem wilde vergeven. Nu is dat voor Gerrit geen enkel probleem, hij gaat graag op zn knieen, ook al heeft hij niets goed te maken op dat moment, maar dan ben je in elk geval soms wat gezeur voor, tenminste, dat is zijn idee erover.
Maar er werd weer gepraat en Gerrit beloofde voortaan beter op te letten (gaat altijd 3 weken goed :!: ) en de vrede was weergekeerd.
Jane moest sporten die avond en terwijl ze weg was kocht Gerrit een spannend setje lange onderbroeken voor Jane en 1000 waxinelichtjes en begon ze neer te zetten buiten bij de schuur en zo naar binnen, de kamer door naar de gang, de trap op, overal kaarsjes, neergezet in een pijlvorm :arrow: :arrow: , naar de badkamer waar hij de overgebleven kaarsjes in een grote hartvorm op de badkamervloer neerzette. Daartussen een stapel kussens en een champagnekoeler met fles en 2 glazen. :P
Net voor half 11 stak hij alle kaarsen aan en deed alle lampen buiten en binnen uit.
Vervolgens ging hij naar de badkamer en ging temidden van het grote brandende hart op de kussens liggen. Jane volgde nieuwsgierig de ‘brandende pijlen’ en kwam zo bij haar zeer geliefde echtgenote :roll: terecht die op haar lag te wachten met zijn kadootje, het spannende setje lange onderbroeken (was gewoon lingerie set volgens mij :wink: ) en als er nog boosheid was in Jane, dan was die nu weggesmolten door de romantiek en de moeite die Gerrit gedaan had om het haar naar de zin te maken.
Hoe het verhaal verder afliep is niet moeilijk voor te stellen, maar ik kan je vertellen dat het weer zo goed was tussen hen dat hij de volgende zaterdagmiddag weer weg mocht van Jane en dat hij gesignaleerd werd bij zijn vrienden met een biertje (of wat) in zijn handen.
:)

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 15 mar 2004 17:01

Aragorn schreef:
columbus schreef:
Aragorn schreef:Komen die zoenvariaties ook nog een keer, best dr.'s?

Ha Aragorn,

Ja, die variaties komen deze avond nog. We zijn nu al dagen bezig deze zoenvariaties te testen op liefdesbruikbaarheid :lol:
Vanavond zullen de variaties en resultaten bekend worden gemaakt :D
Het moet alleen nog op uitgetikt worden, door het gebrek aan assistentes moet ik het zelf doen :( maar :D over een paar weken krijgen we een stagiere! :) En die moet onderop beginnnen... :?: :roll: nee, onderaan beginnen (zo was het).
Later meer over die stagiere.

Mooizo! Wat ik alleen niet zo goed snap is hoe je de zoenvariaties kan testen als er geen assistentes zijn... :roll: Of heb je een paar real dolls om het mee te oefenen? Die zijn vaak wel wat flexibeler dan echte mensen hoor. Of is er weer verschil tussen assistentes en testpersonen..?

HEE HEE, ben ik opeens gereduceerd tot niks in dit topic?

in de maand dat ik geen internet heb kunnen gebruiken, heb ik veel research gedaan voor de DrLove rubriek!

Columbus *kijkt lief* sorry dat ik even weg was, wat moet ik uit gaan tikken???
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 16 mar 2004 01:09

welkom terug Jialikelly,

Ik wist dat je me niet kon missen 8) en je was zeker niet 'afgeschreven' maar gewoon even buiten beeld.
Wat je moet typen? Begin maar ergens, doen wij toch meestal :mrgreen:

chipkip

Berichtdoor chipkip » 16 mar 2004 14:34

Hallo Dr's,

Leuk om te horen dat het goed met jullie gaat :lol:

gisteren was ik samen met mijn vriend op visite bij mijn opa en oma. Dat hoort er zo bij, als je pas verkering hebt he?! Beetje kennismaken hier en daar.
Op zich, liep het gesprek wel lekker, dat viel me hard mee :shock: .
We waren lekker aan het praten, gesrpeksonderwerpen waren er wel. Ik moet zeggen dat er vooral gepraat werd over de boerderij, waar ik woon. Maar dat is niet zo gek, want mijn opa en oma hebben er vroeger gewoond.
Op een gegeven moment zei mijn vriend tegen mijn oma, dat hij samen met mij de liefde voor kippen had ontdekt....
en dat is nou net het kleine probleempje.... mijn oma is nogal slechthorend :roll: en verstond dus iets anders.... in de trant van dat hij de liefde voor het wippen met mij had ontdekt....
en dat pikte ze niet :roll: , ze gooide dan ook mijn vriend het huis uit... ik ben er maar achteraan gegaan :?

Hoe kan ik dit oplossen? Want dit moet natuurlijk wel uitgepraat worden.

groetjes chipkip

Terug naar “Archief”