Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 apr 2014 15:05

oei oei missf ... dat is niet zo mooi!! Gelukkig groeit haar weer aan :wink:

Ik weet niet goed wat ik moet... Manoël begon dinsdagnacht om 1:00 met 39,5 ... En nu net had hij 39,3 ... meestal zeggen ze na 3 dagen moet je naar dokter... Maar hij zegt zelf nergens last van te hebben.. speelt ook redelijk normaal.. alleen na twee uur ofzo, dan stort hij in en gaat op de bank liggen.. pff, moet ik nu naar dokter of niet?!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 apr 2014 15:14

trijntjejohanna schreef:oei oei missf ... dat is niet zo mooi!! Gelukkig groeit haar weer aan :wink:

Ik weet niet goed wat ik moet... Manoël begon dinsdagnacht om 1:00 met 39,5 ... En nu net had hij 39,3 ... meestal zeggen ze na 3 dagen moet je naar dokter... Maar hij zegt zelf nergens last van te hebben.. speelt ook redelijk normaal.. alleen na twee uur ofzo, dan stort hij in en gaat op de bank liggen.. pff, moet ik nu naar dokter of niet?!

Met zo'n kwetsbaar mannetje zou ik bellen.
Het gaat niet altijd over de hoogte van de koorts, sommige kinderen ontwikkelen snel hoge koorts, maar om de duur en de optredende verschijnselen. En hij voelt zich al zo lang steeds "ellendig", zodat hij daar misschien wel aan gewend is geraakt.
Eet en drinkt hij wel normaal TJ?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 apr 2014 15:15

TJ Misschien toch even bellen? Beterschap in elk geval!

MissF Onee dat is echt niet leuk :shock: Ik zag de foto's.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 apr 2014 15:18

eten niet.. weinig zin.. maar drinken gaat prima! Hij is wel ruim een kilo afgevallen

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 18 apr 2014 15:20

trijntjejohanna schreef:eten niet.. weinig zin.. maar drinken gaat prima! Hij is wel ruim een kilo afgevallen

Dat is wel opmerkelijk en positief dat het drinken goed gaat, dat is wel eens anders geweest toch?
Kilo afgevallen vind ik een forse afname in die paar dagen.
Kun je de behandelend kinderarts in het ziekenhuis nu bellen TJ?
Kun je i.i.g. overleggen wat te doen als het niet beter gaat tijdens het weekeinde.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 apr 2014 19:09

:D
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 19 apr 2014 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 apr 2014 19:25

schelpje3 schreef:Dat is wel opmerkelijk en positief dat het drinken goed gaat, dat is wel eens anders geweest toch?
Kilo afgevallen vind ik een forse afname in die paar dagen.
Kun je de behandelend kinderarts in het ziekenhuis nu bellen TJ?
Kun je i.i.g. overleggen wat te doen als het niet beter gaat tijdens het weekeinde.

ja apart is dat he. maar in ieder geval voor dit moment een zorg minder! Eten is natuurlijk ook erg belangrijk, zeker voor hem, maar drinken is het allerbelangrijkste.. En ijsjes vindt hij heerlijk, dus die worden veel gegeten op dit moment :mrgreen:

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 19 apr 2014 10:22

trijntjejohanna schreef:ja apart is dat he. maar in ieder geval voor dit moment een zorg minder! Eten is natuurlijk ook erg belangrijk, zeker voor hem, maar drinken is het allerbelangrijkste.. En ijsjes vindt hij heerlijk, dus die worden veel gegeten op dit moment :mrgreen:

Hoe gaat het nu TJ, heb je nog contact gezocht of ging het ietsje beter?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 apr 2014 17:59

Gistermiddag was het bij Maan weer 39,5! Dus de HAP gebeld, we moesten langskomen omdat het langer dan 3 dagen was.. keel was beetje rood, ene oor beetje rood, maar of daar de koorts nu vandaan kwam? de arts wist het niet.. we zijn met een kuurtje begonnen.. Gisteravond eerste dosis gehad..
Afgelopen nacht werd hij wakker en was zoooo heet... 39,9 :shock: zo hoog had hij afgelopen week nog niet gehad... slechte nacht weer dus...

Manoël is erg gemotiveerd om beter te worden! Hij vroeg vanmorgen zelf om zijn drankje en spoot het zelf in zijn mond! Hij vroeg zich daarna af of hij niet alle 3 dosissen voor vandaag al in de ochtend kon nemen, want dan was hij sneller beter..
Hij moet en zal snel beter worden nl, want hij moet morgen naar pake en beppe .. ( Ja, jullie zijn lief papa en mama en milan en matteo, maar pake en beppe zijn de ALLERliefste, dus daar moet ik morgen heen )

Afbeelding

Hij ligt nu in bed met 38,5.. dus het gaat de goede kant op! Hij hoest nog wel enorm, maar ja dat doen Milan en ik ook nog steeds... dat kan denk ik nog wel ff duren!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 apr 2014 19:48

Milan had vanavond weer 39 graden koorts.. hij heeft nu inmiddels sinds woensdagavond koorts.. het gaat ook niet zo goed.. veel hoesten, veel last van de luchtwegen en dan nog een boel andere klachten die hij al had voordat hij woensdag ziek werd... Misschien gaan we morgen wel weer de HAP bellen, maar dan nu dus voor Milan..

Pfff ben moe.. slaap sinds dinsdagnacht al heeel slecht elke nacht en dat breekt een keer op :cry: :cry:

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 20 apr 2014 20:13

MissF schreef:
Vanmorgen hebben ze kappertje gespeeld bij elkaar. En niet een beetje, Jurian had echt een bijna kale plek, en Frederiek ook flinke happen eruit. Ik schrok me rot. Nu is Jurian bijna kaal geschoren bij de kapper (dat vind ik altijd zo lelijk, die bijna kaalgeschoren koppies zonder model in het haar :oops: ) en Frederiek lijkt net een jongetje :( Naja, het groeit gelukkig weer aan, bij Jurian groeit het snel, bij Frederiek hebben we al zo lang gedaan over de lengte die ze had. Maar veel roze en jurkjes aandoen, dan zien mensen tenminste nog dat ze een meisje is :mrgreen:

Oh wat erg, ik ken het, maar bij jongetjes is het een stuk makkelijker opgelost inderdaad.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 apr 2014 13:37

En voor de 2e keer dit paasweekend gaan we straks naar de HAP... Half 6 is het eerste plekje vrij , zo druk was het daar.. dus dat is nog ff wachten .. Helaas kunnen onze plannen om te pannenwokken dan ook niet doorgaan, maar dat halen we dan maar een keer in ..

Deze keer moeten we met Milan heen... We krijgen zijn benauwdheid en gepiep van de luchtwegen deze keer niet onder controle met de pufjes en de koorts is nu weer 39 graden...

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 21 apr 2014 13:43

TJ heel veel sterkte met je knullen, heftig zeg allemaal!

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 21 apr 2014 13:44

Wat een nare Paasdagen hebben jullie achter de rug TJ. :?
Hopelijk krijg je straks andere medicatie, die M. er bovenop helpt.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 apr 2014 12:07

Hoe is het afgelopen met Milan, TJ?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”