O sorry, ik had eerst morgen getypt, maar niet iedereen gaat op Goede Vrijdag naar de kerk.
Hebben jullie soms een soort stille week prekenserie?
Moderators: johannes1, Moderafo's
Majiem schreef:Ja, we hebben deze week elke avond een kerkdienst rondom
de 'Ik ben' uitspraken van Jezus; gekoppeld aan het OT.
Faramir schreef:Als ik het zo lees dan erger je je de hele dag dood aan allerlei zaken.
Je ergert je dus ook aan een groep mensen die iets organiseren voor een goed doel.
Faramir schreef:Vervelend voor je dat je zo in het leven staat.
mealybug schreef:
Wat is het goede dan aan dit doel?
Faramir schreef:Een ziek meisje wat een harttransplantatie nodig heeft en daarna dure medicijnen. (Dat had je gewoon kunnen vinden als je op het linkje in het door jou aangedragen artikel had geklikt. Maar waarschijnlijk lees je enkel koppen van nieuwsberichten om je vervolgens te ergeren.)
Faramir schreef:Een ziek meisje wat een harttransplantatie nodig heeft en daarna dure medicijnen. (Dat had je gewoon kunnen vinden als je op het linkje in het door jou aangedragen artikel had geklikt. Maar waarschijnlijk lees je enkel koppen van nieuwsberichten om je vervolgens te ergeren.)
En natuurlijk ook om aandacht te krijgen voor het prachtige feest wat 27 april wordt.
mealybug schreef:Er zijn 2 doelen, dus.
Dat eerste is mooi, natuurlijk,
maar dat tweede feest, waarbij een zondaar heilig wordt verklaard nadat ie al 10 jaar dood is, vind ik een aanfluiting.
Dat bepaald God Zelf.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 50 gasten