Marnix schreef:Boekenlezer, als je een keer een leuk uitstapje wil, Brugge is een geweldig leuke stad en de brouwerij kun je bezoeken en dat is erg leuk.
Bedankt voor de tip. Wie weet kom ik daar nog eens.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Marnix schreef:Boekenlezer, als je een keer een leuk uitstapje wil, Brugge is een geweldig leuke stad en de brouwerij kun je bezoeken en dat is erg leuk.
Boekenlezer schreef:De St. Bernardus Abt 12 smaakte goed. Dat is zeker een lekker bier, en voor herhaling vatbaar. Wat mij onaangenaam verraste, was dat de fles over begon te stromen, vrij kort nadat ik hem geopend had. Dat maak ik eigenlijk nooit mee.
Faramir schreef:Bij de plaatselijke supermarkt kreeg je een gratis glas bij Wieckse Witte. Dat maar gekocht en eens uitproberen. Lees ik net op internet dat het van Heineken is, dat is dan wel weer jammer.
Marnix schreef:Zaterdag bij Burg bieren in Ermelo geweest. 1300 soorten bier. Onder andere meegenomen:
Scheldebrouwerij - Oesterstout
Boekenlezer schreef:Gisteren heb ik eens een Brand Weizen geproefd. Maar de uitslag is, dat ik de Grolsch Puur Weizen lekkerder vind. Deze Brand is best aardig te drinken, maar maakte geen bijzondere indruk op mij.
Vandaag heb ik een Hertog Jan Lentebock gedronken. Dat was best een heel aardig bier. Over de Grolsch Lentebok was ik laatst wat sceptisch, maar bij dit bier had ik dat niet.
Ik denk dat ik er wel goed aan doe, om bij dit soort merken te beginnen bij wat specialere bieren. Pils is toch wat minder mijn soort bier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten