Hier is 't beroemde 9mnd sprongetje met een enorme klap geland en dit resulteert in een soort van cluster-gedrag.
Maarrrrr borstontsteking nummero 12 komt om de hoek kijken *lelijk woord-sla-over* en een paar forse kloven een DL die af en toe prettig haar frustratie wegbijt...
Wat ik wil met deze post? Even mijn frustratie afreageren en nieuwe moed verzamelen

En natuurlijk mag je je frustratie uiten, juist goed. Even je hart luchten. *hug*
 En natuurlijk mag je je frustratie uiten, juist goed. Even je hart luchten. *hug*

In elk geval loopt het sowieso niet te hard uit zo'n speen, ze moeten er nog wel echt hun best voor doen! Mijn zoontje vond die fles als baby veel minder dan de borst, omdat het wat langzaam ging. Maar hij heeft 'm nooit geweigerd.
 In elk geval loopt het sowieso niet te hard uit zo'n speen, ze moeten er nog wel echt hun best voor doen! Mijn zoontje vond die fles als baby veel minder dan de borst, omdat het wat langzaam ging. Maar hij heeft 'm nooit geweigerd. Sterkte ook met verder herstellen!
 Sterkte ook met verder herstellen!