Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor schelpje3 » 02 apr 2014 15:41

antoon schreef:
zij zien dat vaak anders, een en meerdere gesprekken gehad, de Afrikaanse trots wordt dan bevredigd, zij moeten iemand boven hun hebben, die ze vertrouwen, Nederland met mensen die veelal separaat leven kan daaraan nooit voldoen.
het probleem wordt groter, thuis is er vaak een gezagsverhouding, of die klopt is een ander verehaal, maar die verhouding is er, in de buitenwereld krijgen de jongeren een totaal ander beeld, je moet je eens indenken om zo dag in dag uit te leven. dus stelen of radicaliseren, vaak hebben ze geen keus

De juf heeft het moeilijker dan de meester, want in principe hoeven de Marokkaanse jongens niet naar een vrouw te luisteren en haar bevelen op te volgen.
Dus als hier geklierd wordt in de buurt, stuur ik altijd mijn man ff. :mrgreen:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 15:49

antoon schreef:zij zien dat vaak anders, een en meerdere gesprekken gehad, de Afrikaanse trots wordt dan bevredigd, zij moeten iemand boven hun hebben, die ze vertrouwen, Nederland met mensen die veelal separaat leven kan daaraan nooit voldoen.
het probleem wordt groter, thuis is er vaak een gezagsverhouding, of die klopt is een ander verhaal, maar die verhouding is er, in de buitenwereld krijgen de jongeren een totaal ander beeld, je moet je eens indenken om zo dag in dag uit te leven. dus stelen of radicaliseren, vaak hebben ze geen keus, of ik bedoel dat vinden ze, remigratie is echt de enige oplossing, maar dat is ook voor Somaliers

Niet alleen Nederland heeft er problemen mee.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2245 ... ook__.html

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 02 apr 2014 15:50

Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 15:55

antoon schreef:
zij zien dat vaak anders, een en meerdere gesprekken gehad, de Afrikaanse trots wordt dan bevredigd, zij moeten iemand boven hun hebben, die ze vertrouwen, Nederland met mensen die veelal separaat leven kan daaraan nooit voldoen.
het probleem wordt groter, thuis is er vaak een gezagsverhouding, of die klopt is een ander verhaal, maar die verhouding is er, in de buitenwereld krijgen de jongeren een totaal ander beeld, je moet je eens indenken om zo dag in dag uit te leven. dus stelen of radicaliseren, vaak hebben ze geen keus, of ik bedoel dat vinden ze, remigratie is echt de enige oplossing, maar dat is ook voor Somaliers

Dat is inderdaad wel een stuk van de problematiek. Thuis wordt men streng behandeld en op straat moet alles dan maar kunnen.... Daar moet men wel wat aan gaan doen.

Zie ook dit:

http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatst ... laan-alarm
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 17:28

Er zijn nog wel mensen die het bevatten, ook Sebastiaan Riphagen uit Hoevelaken. =D>

Beste premier Rutte, heeft u Nederland nog lief?

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/224577 ... ef___.html

Eigenlijk mogen Marnix en JeeWee dit niet lezen :D :D

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 17:51

Ik vind het niet makkelijk om te reageren, deze discussie is heftig en vergt wat van je zenuwen, vooruit dan maar weer
Een aantal terechte vragen maar die hadden ook over vorige regeringen kunnen gaan, hebben zij er een mindere troep van gemaakt, volgens mij niet en er staan problemen die zijn oorsprong hebben in besluiten lang voordat het duo Rutten Samsung op het toneel verschenen. Hoe walgelijk ik ze ook vind niet alles kan je ze aanrekenen

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 02 apr 2014 18:28

schelpje3 schreef:De juf heeft het moeilijker dan de meester, want in principe hoeven de Marokkaanse jongens niet naar een vrouw te luisteren en haar bevelen op te volgen.

Zal ook weinig helpen, want de afvallige geniet even weinig authoriteit.
Een misdaad tegen de kaffir (ongelovige) telt dan ook niet mee voor '' hierboven ''.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 18:34

schelpje3 schreef:De juf heeft het moeilijker dan de meester, want in principe hoeven de Marokkaanse jongens niet naar een vrouw te luisteren en haar bevelen op te volgen.

mealybug schreef:Zal ook weinig helpen, want de afvallige geniet even weinig authoriteit.
Een misdaad tegen de kaffir (ongelovige) telt dan ook niet mee voor '' hierboven ''.

Toch is mijn ervaring dat als je als vrouw een grote mond opzet, met echte boosheid, dat ze dan luisteren. :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 02 apr 2014 18:45

Bambi schreef:Toch is mijn ervaring dat als je als vrouw een grote mond opzet, met echte boosheid, dat ze dan luisteren. :mrgreen:
Omdat ze wonen in een land waar de wet (nog) niet aan hun kant staat, wellicht?

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 19:30

Bambi schreef:Toch is mijn ervaring dat als je als vrouw een grote mond opzet, met echte boosheid, dat ze dan luisteren. :mrgreen:

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 20:59

Raouad: Straat is voor mij als een betonnen jungle
In de talrijke onder ­zoeken naar criminaliteit onder jonge Marokkanen keren in grote lijnen steeds dezelfde kernpunten terug. Een fictief gesprek met de niet-bestaande 19-jarige Marokkaanse crimineel Raouad (19) brengt ze nog eens voor het voetlicht.
http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... e_1_817146

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 22:00

Ja. Sterk. Een fictief gesprek met een niet bestaande crimineel.

Maar prima. Zoals ik al zei, ik ben niet tegen de aanpak van criminelen hoor. Alleen jammer als dan alleen maar de marokkaanse criminelen worden genoemd. Noem ze. Dan allemaal.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 22:11

benefietdiner schreef:Er zijn nog wel mensen die het bevatten, ook Sebastiaan Riphagen uit Hoevelaken. =D>

Beste premier Rutte, heeft u Nederland nog lief?

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/224577 ... ef___.html

Eigenlijk mogen Marnix en JeeWee dit niet lezen :D :D

Waarom niet?

Verder kan ik om het artikel vooral met een wrang gevoel lachen. Alle ellende is de schuld van de MP en als Wilders aan de macht komt wordt alles beter. Geen ellende meer in het nieuws, geen oude mensen die worden beroofd of mishandeld, geen overvallen. Welterusten meneer de briefschrijver, slaap zacht.
Laatst gewijzigd door Marnix op 03 apr 2014 12:40, 1 keer totaal gewijzigd.

antoon

Berichtdoor antoon » 03 apr 2014 07:46

Alle ellende is de schuld van de MP en als Wilders aan de macht komt wordt alles beter. Geen ellende meer in het nieuws, geen oude mensen die worden beroofd of mishandeld, geen overvallen. Welterustem meneer de briefschrijver, slaap zacht.

Ik geloof ook niet dat Wilders alle problemen kan oplossen, echter de grootste kracht is dat dingen bespreekbaar zijn, het begon met Pim, en nu Wilders, dus moet er een antwoord komen uit de reguliere politiek, en dat antwoord hebben ze niet.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 03 apr 2014 07:58

antoon schreef: dus moet er een antwoord komen uit de reguliere politiek, en dat antwoord hebben ze niet.

www.klm.com 8)

Terug naar “Archief”