Ik vind dat criminelen vervolgd moeten worden.... of ze nou blank, donker, pools, Marokkaans, Turks of Nederlands zijn. En dat is ook wat de regering altijd zegt. Dat is alleen wat anders dan een wijk met Polen of Marokkanen binnenvallen en daar alle criminelen oppakken... dat mag als je bewijs hebt dat ze crimineel zijn... en dat moet je dan ook bij Nederlanders doen. Maar stellen dat als er niets tegen Polen in het algemeen wordt gedaan, men het probleem niet onderkent is natuurlijk onzin.
Klopt deels volgens mij
men is laks jarenlang hebben veel woonwagenbewoners geen belasting of andere rekening betaald, ik neem aan niet alle, wat is er dan nog voor oplossing met veel politie de wijk binnen rijden , want stellen zij als wij met weinig zijn worden we gemolesteerd.
ben je dan tegen woonwagenbewoners nee vind ik, maar de goede moeten onder de kwade lijden Nederlanders van Autochtone afkomst gebeurd het ook, toen ik jong was was er aardig wat criminaliteit onder langharigen, de politie ging een beetje gericht zoeken, het overgrote deel van onschuldige langharigen moet dan de rekening betalen, door dat zij onterecht verdacht zijn, of dat zij dat zo voelen , de maatschappij is nu eenmaal ingewikkeld