Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

moedertje31
Verkenner
Verkenner

Re: Ergernissen

Berichtdoor moedertje31 » 01 apr 2014 18:51

JeeWee schreef: Ach ja, en dat daarmee het milieu een tikkie krijgt is voor een refo niet belangrijk toch?

Jawel hoor, best belangrijk. Maar ik vind m'n gezin ook belangrijk en is een droger echt wel handig in de jaargetijden dat je de was niet buiten kunt hangen. Daarnaast: hier in het rijtje hangt niemand de was buiten en zijn geen refo.. Wij zijn wel refo en hangen de was buiten. Dacht dat het specifiek iets voor refo's was :wink:

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 01 apr 2014 19:02

moedertje31 schreef:hangen de was buiten. Dacht dat het specifiek iets voor refo's was :wink:

U bent in de war met "de vuile was buiten hangen".

moedertje31
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor moedertje31 » 01 apr 2014 19:03

rotterdam schreef:U bent in de war met "de vuile was buiten hangen".

Pardon? Gelukkig geen ervaring mee

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 01 apr 2014 19:11

moedertje31 schreef:
Pardon? Gelukkig geen ervaring mee

U leest geen kranten ?

moedertje31
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor moedertje31 » 01 apr 2014 19:31

rotterdam schreef:U leest geen kranten ?

Ik laat me graag voorlichten door u. Vertelt u mij waar ik kan vinden / lezen dat de refo's de vuile was buiten hangen.

rotterdam
Generaal
Generaal

Berichtdoor rotterdam » 01 apr 2014 19:35

moedertje31 schreef:
Ik laat me graag voorlichten door u. Vertelt u mij waar ik kan vinden / lezen dat de refo's de vuile was buiten hangen.

Probeer b.v. het Reformatorisch Dagblad eens, waar dominees elkaar te vuur en te zwaard bestrijden.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 apr 2014 22:01

mohamed schreef:Ik zeg het je ook en woon net als jij in een kleine flat die zomers erg warm is. Desondanks ben ik niet zuur, want zij hebben centen maar ik heb tijd! ;)

Bambi schreef:Ik heb de centen niet, maar ook de tijd niet.
Sterker nog, ik ben al 12 jaar doorlopend overspannen door mijn werk en als het zo erg wordt dat ik ook thuis niets meer kan presteren, meld ik me ziek, zoals nu.
Zit niet voor niets zo vaak op het forum.
En maak ook niet voor niets zo vaak spel en taalfouten.

Ander werk zoeken hoeft ook niet, want niemand neemt iemand aan die overspannen is en dan in hun ogen dus niet stressbestendig is.
En verhuizen?
Dan heb ik de kans dat ik in een flatje kom met Noord-Afrikaanse medelanders, terwijl ik juist hier kwam wonen om die mensen na veel ellende en een gestichte brand te ontvluchten.
Ben trouwens al blij als ik me er zo ver heb toe kunnen zetten om m'n kamer te stoffen of te stofzuigen.
Daarna hoef ik niets meer te verzinnen, want dan gaat m'n lijf trillen en branden.
Of zit ik de rest van de avond te janken.
En dat terwijl mijn werk vind, dat ik toch wel zo langzamerhand genezen moet zijn.

Maar hé, waarom zou ik zou ik een ander zijn BBQ willen ontzeggen.
Stel je voor dat ze dat ook nog moeten laten en dan in een warme keuken moeten gaan staan koken.
Wat mij trouwens wel gegund wordt, sterker nog:

Vervelend dat je overspannen bent, dat is geen pretje. Doch snap ik niet echt wat dat met andermans BBQ te maken heeft.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 01 apr 2014 22:10

moedertje31 schreef:
rotterdam schreef:
Probeer b.v. het Reformatorisch Dagblad eens, waar dominees elkaar te vuur en te zwaard bestrijden.
Dan lees ik zeker niet goed. :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 01 apr 2014 22:22

Jvslooten schreef:
]Dan lees ik zeker niet goed. :mrgreen:

Weer wat geheugensteuntjes nodig ?

Sleutelwoord HSV.... :wink:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 01:05

mohamed schreef:Vervelend dat je overspannen bent, dat is geen pretje. Doch snap ik niet echt wat dat met andermans BBQ te maken heeft.

Ik heb altijd geleerd, dat naastenliefde ook inhoud dat je een ander geen overlast bezorgd.
En als je overspannen bent kun je de gewone lasten al niet aan, dus overlast is dan helemaal te veel.
Ook voor gezonde mensen is overlast al teveel (het woord zegt het al).

Vind het trouwens wel krom, dat op een Christelijk forum naastenliefde blijkbaar betekent, dat een ander niet moet zeiken als je overlast veroorzaakt.
't Lijken wel criminelen.
De Bijbel zegt daar toch echt wat anders over:

Mattheüs 18:7
Wee der wereld van de ergernissen, want het is noodzakelijk, dat de ergernissen komen; doch wee dien mens, door welken de ergernis komt!

Romeinen 14:13
Laat ons dan elkander niet meer oordelen; maar oordeelt dit liever, namelijk, dat gij den broeder geen aanstoot of ergernis geeft.

Lukas 3:14
En hem vraagden ook de krijgslieden, zeggende: En wij, wat zullen wij doen? En hij zeide tot hen: Doet niemand overlast, en ontvreemdt niemand het zijne met bedrog, en laat u vergenoegen met uw bezoldigingen

Galaten 6:2
Draagt elkanders lasten, en vervult alzo de wet van Christus.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 apr 2014 01:11

Ga nou maar naar bed, het is veel te laat om je druk te maken. :clown:

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 09 apr 2014 13:53

Ik erger me dood dat ik de hele dag maar vriendelijk moet blijven en over me heen moet laten lopen en er nooit een hond luistert. Zo 4 klappen op z'n kont gegeven, kijken of dat eens helpt. Gij slaat hem wel met de roede, maar gij redt zijn ziel van het dodenrijk.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 09 apr 2014 13:56

Boerin schreef:Ik erger me dood dat ik de hele dag maar vriendelijk moet blijven en over me heen moet laten lopen en er nooit een hond luistert. Zo 4 klappen op z'n kont gegeven, kijken of dat eens helpt. Gij slaat hem wel met de roede, maar gij redt zijn ziel van het dodenrijk.

Honden gaan niet naar het dodenrijk.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 09 apr 2014 14:02

Mealybug: " honden gaan niet naar het dodenrijk"

:lol: :lol: :lol: :lol:

"heidenhonden" wel hoor.
Laatst gewijzigd door ineke-kitty op 09 apr 2014 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 09 apr 2014 14:03

mealybug schreef:Honden gaan niet naar het dodenrijk.

:lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Terug naar “Slow Chat”