Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor benefietdiner » 29 mar 2014 19:19

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2244 ... eer__.html

Nee hé dacht ik het niet (gevoel kan bedriegen) toch waar.
Dacht ik het niet, de daders van het Deurnese juweliersechtpaar Willy en Marina Sanders zijn twee Marokkanen!

Terwijl een berg (ik weet niet hoeveel) Nederlanders en Marokkanen aangiften doen vandaag tegen een man Geert Wilders die tegen deze criminelen Marokkanen wil op treden en achter slot en grendel of land uit wil zetten wordt juist hij Geert Wilders verdacht gemaakt.

Mark Rutte, Mark Rutten, Mark Rutte moet u dit niet vertellen tegen die zielige Marokkaanse kindertje die zo bang zijn.
Geert Wilders schreef:'Mark, ga je vandaag de kinderen van juweliers troosten?'
Ach die Mark is zo diep in slaap gevallen. Geert stop maar met roepen Mark hoort niets ziet niets ](*,)
Diederik Samsom dan maar. wat…… die blijkt ook niet wakker te worden. ](*,)
politie schreef:Hij was een bekende van de politie voor eerdere geweldsdelicten.
Geert stop maar luister alleen naar jou stemmers en achter ban dat zal criminaliteit verminderen.

Geer Wilders proficiat.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 29 mar 2014 19:58

Ik was er al bang voor.
Er is al een facebook pagina voor mensen die pleiten voor vrijspraak van de juweliersvrouw.

https://www.facebook.com/pages/Vrijspra ... 2360596909

Faramir

Berichtdoor Faramir » 29 mar 2014 20:01

[wilderspropaganda]Als het plan van Wilders werkelijkheid was dan hadden deze twee knapen enige tijd geleden al uitgezet naar land van herkomst alwaar ze waarschijnlijk beduusd van de harde straf tot inkeer waren gekomen en een legale baan hadden gevonden en ze leefden nog lang en gelukkig onder de heerlijke Noord-Afrikaanse zon. Nu zijn ze dood. Omgekomen bij een bedrijfsongeval. :( [/wilderspropaganda]

Ik vind het spijtig dat twee jonge levens zo moeten eindigen maar aan de andere kant was het wachten tot zoiets gebeurde. De Nederlandse overheid is al enkele jaren niet meer in staat om haar primaire taak naar behoren uit te voeren (het beschermen van haar burgers) en weigert op te treden. Gevolg is dat mensen zelf het heft in handen gaan nemen met dit tragische gevolg.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 29 mar 2014 21:42

benefietdiner schreef:Geert stop maar luister alleen naar jou stemmers en achter ban dat zal criminaliteit verminderen.

Geer Wilders proficiat.

Ja hoor Geert gaat de criminaliteit verminderen.
Keep on dreaming.
Geert schreeuwt, Geert doet niks, Geert kan niks.
Gewoon omdat hij nooit de absolute meerderheid gaat halen en niemand met zo'n luchtfietser wil samenwerken.
Het zegt genoeg over zijn kiezers dat ze gewoon op hem blijven stemmen terwijl hij werkelijk nog niets heeft gedaan behalve heel hard roepen.

Tja, Geert heeft slimme kiezers... :-({|=
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 29 mar 2014 22:13

JeeWee schreef:Geert schreeuwt, Geert doet niks, Geert kan niks.
Gewoon omdat hij nooit de absolute meerderheid gaat halen en niemand met zo'n luchtfietser wil samenwerken.
Het zegt genoeg over zijn kiezers dat ze gewoon op hem blijven stemmen terwijl hij werkelijk nog niets heeft gedaan behalve heel hard roepen.
Ik hoor het al nog steeds niet in Gouda Oosterwei geweest hé.
Ik vond het wel een bijzonder antwoord in Deurne vandaag (hoe erg ook) op al die aangevers tegen Wilders.
Er gebeurt toch niets bij geval? :-({|=

Bambi

Berichtdoor Bambi » 29 mar 2014 23:41

JeeWee schreef:Ja hoor Geert gaat de criminaliteit verminderen.
Keep on dreaming.
Geert schreeuwt, Geert doet niks, Geert kan niks.

Tja, Geert heeft slimme kiezers... :-({|=

Ik stem niet op de PVV stem hoor, maar ik zie wel dat hij nog het lef heeft om de zaken te benoemen.

De rest veegt alle problemen onder het tapijt.
Mark Rutte vindt het verschrikkelijk dat die kleine kindjes op tv hebben moeten horen, dat ze het land uit moeten van ome Geert.
Dan vraag ik me enkele dingen af:
* Wie laat er in vredesnaam kleine kindjes het Journaal zien?
* Waarom heeft die meester/juffrouw niet tegen die kindjes gezegd dat dat nooit gaat gebeuren?
* Waarom hebben die ouders dat niet gezegd?

En als laatste vraag ik me af waarom Mark Rutte het nooit zielig vindt voor die kindjes waarvan je in in "Opsporing verzocht" hoort dat ze niet meer in hun eigen huis durven slapen.
Omdat die boemannen met bivakmutsen op, die hen en hun ouders bedreigd en overvallen hebben nog vrij rond lopen.
En dat weer dankzij het beleid van een VVD minister, die het niet nodig vindt om extra politie in te zetten en dankzij een andere VVD-minister die het niet nodig vindt dat de straffen verhoogd worden, maar ze eigenlijk nog liever met een enkelbandje thuis zou laten zitten.

Ja dan moet je wel dom zijn om op de PVV te stemmen, die het probleem wel ziet en benoemd maar door ons slimme kabinet geen bijval krijgt, zodat ze anders gezamenlijk plannen zouden kunnen maken om het aan te pakken.

Maar goed, ze hebben er bij de andere partijen nu tenminste een goede verkiezingspropaganda van kunnen maken.
Want dat was tenslotte waar het nu bij die andere partijen om draaide, daarom hebben ze zich nu ook massaal zo anti-Wilders uitgelaten.
Terwijl ze er allang aan gewend zijn dat hij zulke dingen zegt.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 29 mar 2014 23:54

Dit is wat een politicoloog, die al 20 jaar onderzoek doet naar extreem rechtse partijen, erover zegt.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4500/Politiek ... leem.dhtml

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 30 mar 2014 13:55

benefietdiner schreef: Ik hoor het al nog steeds niet in Gouda Oosterwei geweest hé.
Ik vond het wel een bijzonder antwoord in Deurne vandaag (hoe erg ook) op al die aangevers tegen Wilders.
Er gebeurt toch niets bij geval? :-({|=

Maar Geert en/of zijn trawanten zijn er vast al geweest.
Enne, wat hebben ze al veranderd daar?

Wat heeft Geert ÜBERHAUPT al veranderd?
En probeer nou eens een concreet antwoord te geven!
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 30 mar 2014 13:57

benefietdiner schreef:Er gebeurt toch niets bij geval? :-({|=

Ja joh, gooi er nog een reli-sausje overheen. Klinkt wel heilig.
Geert en zijn volgelingen gebeuren ook niet bij 'geval'.
Toch zitten we er maar mooi mee opgescheept...

antoon

Berichtdoor antoon » 30 mar 2014 14:12

KAN iemand mij vertellen op welke planeet wij leven, er. Is nu ook een bond van criminelen die de vrouw wil vervolgen , of is het carnaval nog niet afgelopen

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 mar 2014 15:55

antoon schreef:KAN iemand mij vertellen op welke planeet wij leven, er. Is nu ook een bond van criminelen die de vrouw wil vervolgen , of is het carnaval nog niet afgelopen

Je bedoelt zeker dit?:

http://www.omroepbrabant.nl/?news/20883 ... +komt.aspx

Dat is al een lachertje op zich.
Een Bond van Wetsovertreders, die een gerechtelijke procedure wil aanspannen, omdat ze vinden dat justitie zich niet aan de wet houdt. :mrgreen:

Faramir

Berichtdoor Faramir » 30 mar 2014 15:58

Wat dacht je van deze demonstratie van gisteravond dan: https://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo

Je zou je toch dood moeten schamen, maar nee deze mensen niet.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 30 mar 2014 16:17

Faramir schreef:Wat dacht je van deze demonstratie van gisteravond dan: https://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo

Schaamte is een schaars artikel geworden.
Maar goed, op naar de volgende ''vonk''

Bambi

Berichtdoor Bambi » 30 mar 2014 16:51

Faramir schreef:Wat dacht je van deze demonstratie van gisteravond dan: https://www.youtube.com/watch?v=7PdZTgR5zVo

Als ik de politie was zou ik die lui maar eens in de gaten houden, want de hardste roepers over onrecht en respect zijn meestal zelf crimineel.

Het kromme van alles is, dat het voorkomen had kunnen worden.
Want het ene slachtoffer was een bekende van de politie.
Hij werd al verdacht van meerdere overvallen.
Dus wie faalt hier nu??????????
Familie, vrienden, politie en justitie en de overheid.
Maar wordt daar bij stilgestaan en er van geleerd?
Nee, er wordt een media-hype van gemaakt en het wordt vast weer afgedaan als incident.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 30 mar 2014 17:04

mealybug schreef:Maar goed, op naar de volgende ''vonk''

Staan gewoon in de krant.

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/a ... ving.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/ar ... rron.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... hopt.dhtml

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... hede.dhtml

Het vervelden van deze krantenberichten is dat er niet meer bij mag worden vermeld van welke nationaliteit deze mensen zijn of vermoedelijk zijn. Soms wordt er nog wel gezegd ‘licht getint’ daarmee worden de Nederlanders onjuist ingelicht.

Terug naar “Archief”