Ken je die grap van die uiteenvallende PV fractie in Almere waar 8 van de 9 weg zouden lopen? Die fractie valt niet uiteen en ze blijven allemaal voor de PVV in de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... een__.html
Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:Ken je die grap van die uiteenvallende PV fractie in Almere waar 8 van de 9 weg zouden lopen? Die fractie valt niet uiteen en ze blijven allemaal voor de PVV in de gemeenteraad.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... een__.html
mealybug schreef:De vervloekte mis wordt toch nog steeds beleden?
Of is die inmiddels al uit de HC geschrapt?
JeeWee schreef:Geweldig!
Kunnen ze allemaal vechten om Nederland weer raszuiver te maken!
JeeWee schreef:Geweldig!
Kunnen ze allemaal vechten om Nederland weer raszuiver te maken!
benefietdiner schreef:Er zijn er op dit forum en in dit topic die Wilders met Hitler vergelijken.
Deze vergelijking valt mij wel tegen.
Wilders heeft namelijk zelf op zijn ‘drieluik uitspraak’ een verklaring gegeven op het derde punt namelijk, dat hij het zo niet bedoeld heeft. Omdat die triptiek een slogan was, dus geen uitgebreide toelichting bevat, heeft Wilders dus geen totale Marokkaanse bevolking bedoeld maar alleen de groep criminele Marokkanen.
Het blijkt toch wel als iemand (korte tijd) later een verklaring geeft van zijn slagzin hoe hij het wel bedoel heeft, het tevens ook in het beginsel programma van de partij staat, niet meer geloofd wordt.
Hoe komt dat toch.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2242 ... iet__.html
Marnix schreef:Ik wil niet alleen minder criminele Marokkanenaar ook minder criminele Nederlanders. Als het om de de criminaliteit gaat, noem dan gewoon de criminelen en niet een bevolkingsgroep.
Zoals ik zei heeft Wilders daar korte tijd later een verklaring voor gegeven.Marnix schreef:Maar natuurlijk. Het probleem is dat hij dat er niet bij zei.
Ook daar heeft hij korte tijd later en verklaring voor gegeven. Hij noemt de Marokkanen bevolkingsgroep omdat die in de peilingen de hoogste presentatie criminaliteit scoren. In de plaats waar ik woon houd 80% van de politie zich bezig met de criminelen Marokkaanse bevolkingsgroep.Marnix schreef:En zelfs al deed hij dat, dan nog is het discriminatie. Ik wil niet alleen minder criminele Marokkanenaar ook minder criminele Nederlanders. Als het om de de criminaliteit gaat, noem dan gewoon de criminelen en niet een bevolkingsgroep. En het slaat nergens op dat je dan racistische uitspraken mag doen en de rest uit het partijprogramma moet gaan opmaken dat je het niet zo bedoelt.
Kerk en politiek houd de Marokkaan zeker niet gescheiden. Veel Nederlanders zijn of houden zich er blind voor.Marnix schreef:En tjonge dat dat op een christelijk forum uitgelegd moet worden.... Kerk en politiek een beetje gescheiden houden is prima maar als christen Wilders stemmen, ik kan er niet bij...
Rozijn schreef:En hij heeft het voor elkaar dat hier in 5 dagen tijd opnieuw 17 pagina's aan hem gewijd zijn...
JeeWee schreef:De spijker op z'n kop.
Maar Wilders heeft zondebokken nodig.
En die heeft hij gevonden.
Ook met zijn 'kopvoddentax' wilde hij bewust kleineren en beledigen.
En dat doet-ie keer op keer!
benefietdiner schreef:Dat Wilders de Marokkaanse bevolkingsgroep op het oog heeft is duidelijk en dat vind jij dat verwonderlijk. Ben jij een Nederlander en niet bewust wat er in Nederland afspeelt? Heb jij het niet door dat voornamelijk de Marokkanen bezig zijn de islamitische wet of sharia in te voeren in Nederland. Als de Marokkanen maar genoeg lieve blinden JeeWee-jes achter zich krijgen gelukt dat hun binnen een recordtijd.
StillAwake schreef:Als ik hoor dat in een plaats als Gouda de politie niet eens meer durft op te treden tegen groepen Marokkaanse jongeren omdat ze dan in hun eigen huis niet veilig zijn snap ik het punt van Wilders wél.
In tegenstelling tot de in mijn ogen inderdaad belachelijke kopvoddentax.
JeeWee schreef:
De spijker op z'n kop.
Maar Wilders heeft zondebokken nodig.
En die heeft hij gevonden.
Ook met zijn 'kopvoddentax' wilde hij bewust kleineren en beledigen.
En dat doet-ie keer op keer!
benefietdiner schreef:Zeker weten
En…. welke christelijke partij hoor je hier over?
Is het christendom zo blind?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten