Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Blijkbaar waren ze dat niet gewend. Beiden geven aan dat Wilders in zijn visie is opgeschoven (of doorgeschoten) naar een mening die niet de zijne is. (namelijk steeds meer richting extreem rechts)
Faramir schreef:Emancipatie is de oplossing. En daar is Wilders ook voor. Zodra de rotte appels vertrokken zijn of aangepakt hebben de goede Marokkanen als eerste profijt hiervan.
Het is werkelijk lachwekkend hoe slecht al die mensen die over Wilders oordelen op de hoogte zijn van zijn plannen en ideeën. Ook dat helpt ontzettend voor Wilders om verder te groeien. En zo wordt hij ook nooit uitgedaagd tot inhoudelijk reageren.
mannetje1977 schreef:Dag Yobem,
Ik reageer niet zo vaak hier. Maar iik heb je reacties in dit draadje gelezen en las vandaag een bericht op de facebook.
Ik ga ervan uit dat dit verwijst naar een actie van jou. Super! Ik werd bier erg blij van. Zeker nadat ik gisteren hele dag boos en verdrietig was omdat ook ik Marokkaanse leerlingen, collega's en buren heb.
benefietdiner schreef:De rede dat al deze mensen bij de PVV zijn opgestapt is angst. Angst voor…….. jawel Marokkanen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten