antoon schreef:Loc en stok, grapje een theorie is absoluut geen realiteit
Nou een bolle aarde is wel realiteit, en de evolutietheorie is zo goed onderbouwd dat het neigt naar absolute realiteit.
antoon schreef:verder hoge banen die zijn er voor de kaft tot kaft gelovigen ook.niets belet hen om een wetenschappelijke functie uit te oefenen. Je zal ervan opkijken hoeveel erin universitaire functies werkzaam zijn en waarvan jij diensten of hulp krijgt zonder dat je zelf weet dat het een gelovige is, dat hoeft ook niet het gaat erom hoe die mensen hun job vervullen.
Ow zeker, een van onze top advocaten is een streng gereformeerde man. En volgens mij is het hoofd van het NIKHEF ook een christen
Ik heb nooit geclaimd dat geloven en wetenschap niet samen kunnen gaan, integendeel. Echter zullen onder die geleerde christenen niet vaak jongeaarde creationisten of holle aarde gelovigen zitten. Vooral dat laatste is wat mij betreft een diskwalificatie voor een wetenschappelijke positie.
antoon schreef:Wilsophie hoeft zich er verder niet over uit te laten
Klopt, maar het zaakje stinkt en ik denk niet dat ze de waarheid verteld, ik mag dat zeggen.
antoon schreef:gesteld dat zij een functie had, die verantwoordelijkheid inhield, waarom zou dat niet kunnen, beschouwingen en werk dat je doet als je dat goed doet zijn gewoon 2 verschillende zaken, ik ga daar in iedergeval niet mee spotten, dat vind ik minderwaardig, maar stel dat het een slip van de tong is, dan nog, ik respecteer mensen om wat ze zijn.
Ik begrijp wat je zegt en ben het zeker met je eens. Echter de holle aarde theorie is zo van het padje af, zo totaal losgekoppeld van de realiteit, mensen die daar echt volwaardig in geloven, ja sorry, ik denk dat daar een steekje los zit..