Moderators: johannes1, Moderafo's
Dat zijn de leukste dromenBoekenlezer schreef:(Laat maar...)
Jvslooten schreef:Dat zijn de leukste dromen
Boekenlezer schreef:Het was niet afgelopen nacht, maar het was voor gisteren.
Ik reisde met de metro, maar ik vergat op een gegeven moment mijn OV-chipkaart aan een kaartlezer te presenteren, zodat ik niet betaald had, en vanaf toen was ik ineens een gezocht persoon...
Oh, vandaar. Ik heb hier wel eens een droom zitten typen hoor.. en toen ineens dacht, weetjewat laat ook maar.Boekenlezer schreef:Dat was geen droom. Maar voordat 'Laat maar...' er stond, stond hier iets, waarvan ik dacht: 'laat ik dat maar weghalen, want ik wil wel anoniem blijven en niet al te herkenbaar worden.' Het was oorspronkelijk een reactie op meribel.
Je kan er voor kiezen om ze te onthouden.. tenminste ik wel. Ik heb vannacht weer lang gedroomd.. super realistisch als vanouds, maar wel een beetje gewelddadig.mohamed schreef:Ik herinner me meestal niets van mijn dromen. Wellicht omdat ik er ten volste van overtuigd ben dat dromen bedrog zijn.
mona schreef:Ik droomde vannacht over mijn werk, ik had gister een avonddienst, en het was nogal druk. En ik werd wakker met een dove, gevoelloze arm.
Daarna was het gedaan met de rust, jammer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten