Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Boekenlezer » 15 feb 2014 19:53

(Laat maar...)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 28 feb 2014 22:59

Het was niet afgelopen nacht, maar het was voor gisteren.
Ik reisde met de metro, maar ik vergat op een gegeven moment mijn OV-chipkaart aan een kaartlezer te presenteren, zodat ik niet betaald had, en vanaf toen was ik ineens een gezocht persoon... 8-[
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 28 feb 2014 23:01

Boekenlezer schreef:(Laat maar...)
Dat zijn de leukste dromen 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 28 feb 2014 23:12

Jvslooten schreef:Dat zijn de leukste dromen 8)

Dat was geen droom. Maar voordat 'Laat maar...' er stond, stond hier iets, waarvan ik dacht: 'laat ik dat maar weghalen, want ik wil wel anoniem blijven en niet al te herkenbaar worden.' Het was oorspronkelijk een reactie op meribel.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 28 feb 2014 23:15

Boekenlezer schreef:Het was niet afgelopen nacht, maar het was voor gisteren.
Ik reisde met de metro, maar ik vergat op een gegeven moment mijn OV-chipkaart aan een kaartlezer te presenteren, zodat ik niet betaald had, en vanaf toen was ik ineens een gezocht persoon... 8-[

Volgens mij leef je te gehaast.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 28 feb 2014 23:48

Boekenlezer schreef:Dat was geen droom. Maar voordat 'Laat maar...' er stond, stond hier iets, waarvan ik dacht: 'laat ik dat maar weghalen, want ik wil wel anoniem blijven en niet al te herkenbaar worden.' Het was oorspronkelijk een reactie op meribel.
Oh, vandaar. Ik heb hier wel eens een droom zitten typen hoor.. en toen ineens dacht, weetjewat laat ook maar. :mrgreen:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 01 mar 2014 00:48

Toch niemand die het leest.

Ik herinner me meestal niets van mijn dromen. Wellicht omdat ik er ten volste van overtuigd ben dat dromen bedrog zijn.

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 01 mar 2014 09:21

mohamed schreef:Ik herinner me meestal niets van mijn dromen. Wellicht omdat ik er ten volste van overtuigd ben dat dromen bedrog zijn.
Je kan er voor kiezen om ze te onthouden.. tenminste ik wel. Ik heb vannacht weer lang gedroomd.. super realistisch als vanouds, maar wel een beetje gewelddadig. 8-[

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 01 mar 2014 18:56

Ik heb iets gedroomd over een lange wandeling door zoiets als een sloot, die in ieder geval niet al te nat was. Uiteindelijk kwam ik uit in een heel ander landschap, meer bossig, waar ik een autoweg zag, een T-splitsing daarin met borden met plaatsnamen daarop. Ik keek vanuit een dal - het verlengde van die sloot - daarheen op naar boven.

naamloos
Generaal
Generaal

Berichtdoor naamloos » 03 mar 2014 19:59

K-netter, waar ik over gedroomd weet ik niet. Maar wel waar mijn lieffie over gedroomd heeft.
Het begon met een paar (angst)kreten, toen probeerde hij me het bed uit te trappen oooohhh, en ik dacht altijd dat mannen (ons vrouwen) het bed ín wilde hebben.
Ik was een één of ander eng beest, en als ik niet hard was gaan lachen had ik naast het bed gelegen.
Poeh zeg, mannen zijn zelfs nog sterk als ze slapen :!: :!: :!:
Enne..... overdag zo mak als een lammetje :lol: :lol: :lol:
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 03 mar 2014 20:09

Ik droomde onlangs dat één van mijn kinderen uit het raam dreigde te vallen. Je wilt niet weten hoe snel je dan rechtop in bed zit...

mona
Majoor
Majoor

Berichtdoor mona » 07 mar 2014 15:00

Ik droomde vannacht over mijn werk, ik had gister een avonddienst, en het was nogal druk. En ik werd wakker met een dove, gevoelloze arm.
Daarna was het gedaan met de rust, jammer.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 mar 2014 15:15

mona schreef:Ik droomde vannacht over mijn werk, ik had gister een avonddienst, en het was nogal druk. En ik werd wakker met een dove, gevoelloze arm.
Daarna was het gedaan met de rust, jammer.

Ging dat wel over nadat je opgestaan was?
Had je erop gelegen soms?

mona
Majoor
Majoor

Berichtdoor mona » 07 mar 2014 15:40

Ja ik denk dat ik erop gelegen had, maar ik vind dat altijd zo'n idioot gevoel.
Ik stel me dan voor dan mensen met een CVA dit altijd voelen.
Dan pak je met je ene arm de andere slappe arm vast, die je vervolgens alle kanten op kan zwieren, zonder dat je daar iets van merkt.
Wij hebben een directeur gehad die ook halfzijdig verlamd was, aan de rechterkant! Heel lastig met mensen begroeten, die al met uitgestoken hand op je afkomen.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,
hoe staat het met mijn binnenkant?

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 mar 2014 15:51

Ik werd een keer wakker omdat ik nodig moest plassen. Ik droomde dat ik door de duinen liep en ik kon geen openbaar toilet vinden (ja duh) Ik stapte snel mijn bed uit en had er geen erg in dat mijn been sliep, ik had er geen gevoel in en zakte zo er door heen. Dat is echt schrikken. :?
Als dan "het leven" er weer in terugkeert, gaat het zo raar tintelen he?
Ik wou dat ik vannacht een rare droom had gehad, dan wist ik dat ik geslapen had. Ik heb nu elk uur zien verschuiven op het digitale wekkertje. :cry:

Terug naar “Slow Chat”