Moderator: Moderafo's
mohamed schreef:Voor je geestelijke boodschappen is het gewoon de Heer en voor de andere boodschappen is het gewoon Albert Heijn!
Jess schreef:Tot nu toe is de pijn niet meer zo heftig geweest en daar ben ik allang super dankbaar voor. Zoals Riska het omschrijft ervaar ik het.
En dat is duidelijk God's werk geweest.
Jess schreef:Tot nu toe is de pijn niet meer zo heftig geweest en daar ben ik allang super dankbaar voor. Zoals Riska het omschrijft ervaar ik het.
En dat is duidelijk God's werk geweest.
Faramir schreef:Het kan ook puur toeval zijn. Heb je het medisch laten onderzoeken zowel voor als na je bezoek aan deze 'gebedsgenezer'? En daar een medisch rapport van laten opmaken waarin vermeld staat dat de genezing onverklaarbaar was?
En zo te lezen heb je nog wel degelijk pijn, enkel niet meer zo hevig. Waarom heeft God je net helemaal genezen, doet Hij half werk?
Jess schreef:soms krijg je spijt hier iets op het forum te posten. Je moet je altijd zo ontzettend verantwoorden naar anderen toe waarom hoe wat enz je iets meegemaakt hebt.
Jess schreef:soms krijg je spijt hier iets op het forum te posten. Je moet je altijd zo ontzettend verantwoorden naar anderen toe waarom hoe wat enz je iets meegemaakt hebt.
Soli Deo Gloria!
Soli Deo Gloria!
Soli Deo Gloria!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten