Moderator: Moderafo's
BigSmile schreef:Ik zit met het volgende: mijn man zou het leuk vinden om met onze kinderen (6 en 5 jaar) naar de nieuwe lego film te gaan. Nu heb ik gelezen waar die film over gaat en ik vraag me af of dit wel verantwoord is. Zijn er mensen die toevallig meer weten over deze film?
schelpje3 schreef:Ik las dit op Trouw:
Vanuit de conservatieve hoek wordt beweerd dat de makers kinderen willen indoctrineren met linkse denkbeelden. De schurk in deze 3D-animatie is namelijk 'President Business' die snode plannen heeft met een tube lijm.
Ik zou er niet heengaan met onze kinderen.
Lego is nog één van de leukste stukjes speelgoed, waar kinderen hun eigen creativiteit mee kunnen ontdekken.
schelpje3 schreef:Ik ook.![]()
We hadden laatst 2 peutertjes in huis, ik heb de lego van zolder gehaald en wij hebben VEEL. Ze waren de hele middag zo zoet aan het spelen en wilden niet naar huis.
Ik was te lui om er weer 2 trappen mee op te lopen dus had het nog in de kamer laten staan.
En voor ik het wist zat ik de volgende dag een groot landhuis te bouwen.
schelpje3 schreef:Ik las dit op Trouw:
Vanuit de conservatieve hoek wordt beweerd dat de makers kinderen willen indoctrineren met linkse denkbeelden. De schurk in deze 3D-animatie is namelijk 'President Business' die snode plannen heeft met een tube lijm.
Ik zou er niet heengaan met onze kinderen.
Lego is nog één van de leukste stukjes speelgoed, waar kinderen hun eigen creativiteit mee kunnen ontdekken.
BigSmile schreef:Ik zit met het volgende: mijn man zou het leuk vinden om met onze kinderen (6 en 5 jaar) naar de nieuwe lego film te gaan. Nu heb ik gelezen waar die film over gaat en ik vraag me af of dit wel verantwoord is. Zijn er mensen die toevallig meer weten over deze film?
BigSmile schreef:Nou het ligt er een beetje aan, maar ja ik ben wel selectief in boeken met magie.
Het is ook een beetje een gevoelsmatig bezwaar denk ik. Ik wil mijn kinderen op zulke jonge leeftijd nog niet opvoeden met bioscoopbezoek.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten