Leuke god dan, die Wodan. Waarom schiep hij dan 6 miljard valse getuigenverklaringen?shrew schreef:Maar het antwoord van Mortlach dat die 6 miljard zuivere getuigenverklaringen, dat de aarde ouder is dan vorige week, zijn ingeschapen dan?
Moderator: Moderafo's
Leuke god dan, die Wodan. Waarom schiep hij dan 6 miljard valse getuigenverklaringen?shrew schreef:Maar het antwoord van Mortlach dat die 6 miljard zuivere getuigenverklaringen, dat de aarde ouder is dan vorige week, zijn ingeschapen dan?
Jvslooten schreef:Leuke god dan, die Wodan. Waarom schiep hij dan 6 miljard valse getuigenverklaringen?
Pfieuw schreef:Nee, ik geef de andere zijde van de wetenschap aan. Lock&Stock en jij bewieroken de wetenschap. Dat is prima, maar daarom mag ik gewoon zeggen dat de wierook er in de praktijk helemaal nog niet zo van afspat.
Lock&Stock schreef:Maar waarom schiep de christelijke God dan een wereld die op alle fronten miljarden jaren oud lijkt maar stiekem 6000 jaar oud is. Is dat niet ook een valse "getuigen"verklaring?
Lock&Stock schreef:Maar waarom schiep de christelijke God dan een wereld die op alle fronten miljarden jaren oud lijkt maar stiekem 6000 jaar oud is. Is dat niet ook een valse "getuigen"verklaring?
Boerin schreef:Complot van de NASA, die niet wil dat we erachter komen dat de aarde hol is en 6000 jaar oud.
Geologie is geen wiskunde.. en op geologische 'sommetjes' zijner vaak meerdere antwoorden mogelijk. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de aarde vatbaar is voor misinterpretatie.Lock&Stock schreef:Maar waarom schiep de christelijke God dan een wereld die op alle fronten miljarden jaren oud lijkt maar stiekem 6000 jaar oud is. Is dat niet ook een valse "getuigen"verklaring?
Wat bewezen is is geen theorie meer hoorLock&Stock schreef:Sssssttt!! Straks vind Tante Wil dit topic en dan gaat het weer over die idiote "theorie"
Jvslooten schreef:Leuke god dan, die Wodan. Waarom schiep hij dan 6 miljard valse getuigenverklaringen?
Jvslooten schreef:Geologie is geen wiskunde.. en op geologische 'sommetjes' zijner vaak meerdere antwoorden mogelijk. Je zou hooguit kunnen zeggen dat de aarde vatbaar is voor misinterpretatie.
De valse getuigenissen zijn nog maar het topje van de ijsberg trouwens. Waarom schiep Wodan 12 februari jongstleden ziekte, oorlog, honger en dood? Massagraven en genocides, pedofielen en seriemoordenaars? En waarom is deze cruciale informatie in de nacht van 12 op 13 februari aan Morlach geopenbaard via een droom, die op dat moment minder dan 24 uur bestond? Waarom is deze niet ´meegeschapen´, net als die zeven miljard andere getuigenverklaringen?
Mortlach schreef:Nee, dat lag niet aan Wodan, maar aan jou. Jij wilde zijn openbaring niet aannemen omdat je je in je hart gelijk hebt gesteld aan Wodan en daardoor is nu alles slecht in de wereld. Op de een of andere manier.
Op de een of andere manier.Misschien, maar om er met een factor van een miljoen naast te zitten, moet je crea-wiskunde gebruiken hoor.
shrew schreef:Maar het antwoord van Mortlach dat die 6 miljard zuivere getuigenverklaringen, dat de aarde ouder is dan vorige week, zijn ingeschapen dan?
Daar moet je toch toegeven dat het hetzelfde argument is als:
Wij kunnen het licht van sterren op miljoenen lichtjaren afstand zien omdat dit licht is ingeschapen.
Mortlach schreef:Precies!
Lock&Stock schreef:Nou nou nou, je kent me helemaal niet, je hebt pak em beet 20 reacties van mij hier gelezen. Redelijk voorbarige conclusie of niet?
Lock&Stock schreef:Ik kan inderdaad genieten van de resultaten van de wetenschap, ik kan genieten van goed bedreven wetenschap die ons als mensheid verder helpt. Maar bewieroken? Het is echt niet zo dat ik alles als zoete koek slik zodra het "wetenschappelijk" is.
Lock&Stock schreef:En de wierook er niet zo van afspat. Tja ik weet niet Pfieuw, zou jij 500 jaar geleden hadden willen leven? Het is toch 100%, zonder enige uitzondering, door de wetenschap dat jij zo lekker comfortabel in een verwarmd huis zit, met genoeg voedsel en de zekerheid dat als je iets overkomt er binnen 10 minuten een ambulance is die je binnen een half uur naar een plek brengt waar ze (zeker vergeleken met 500 jaar geleden) extreem veel voor je kunnen doen.
Lock&Stock schreef:Wellicht heb jij het idee dat mensen zoals Mortlach en ik de wetenschap bewieroken, dat kan. Ik heb echter vaak bij creationisten het idee dat ze de wetenschap bagatelliseren en stiekem vergeten hoeveel zij elke dag weer gebruik maken van die wetenschap.
Mortlach schreef:Misschien, maar om er met een factor van een miljoen naast te zitten, moet je crea-wiskunde gebruiken hoor.
Jvslooten schreef:1. Hoe kan iets wat 12 februari gebeurd is mijn schuld zijn als ik vòòr 12 februari nog niet eens bestond?
2. Hoezo wil ik zijn openbaring niet aannemen? Ik ben èèn en al oor!
Ik stel alleen een paar verduidelijkingsvraagjes, dat mag toch wel? Of is dat verboden? En zo ja, waarom heeft ie dat dan niet eerder gezegd?
3. Hoezo heb ik mij in mijn hart gelijk gesteld aan Wodan? Je hebt mij niet horen beweren dat ik 12 februari de wereld heb geschapen hoor.. alhoewel jij dat indirect wel sugereert, zie 1.
4. Ik ben in geen enkel opzicht anders gaan leven tussen 13 februari en vandaag. Oftewel, ik gedraag mij nog steeds netjes zoals Wodan mij 12 februari geschapen heeft. Wat doe ik fout?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten