Moderator: Moderafo's

De eerste weken ben ik apart gaan zitten om zelf niet afgeleid te raken en nu voed ik met een 'borstvoedingscover'. Google daar maar eens op, dan weet je wat het is. Zit standaard in de luiertas. Mensen in mijn omgeving zijn eerst verbaasd als ze dat ding zien omdat ze het niet kennen en daarna vinden ze het juist prettiger, omdat ze zelf ook niet weten waar ze kijken moeten als iemand bv geeft.
 De eerste weken ben ik apart gaan zitten om zelf niet afgeleid te raken en nu voed ik met een 'borstvoedingscover'. Google daar maar eens op, dan weet je wat het is. Zit standaard in de luiertas. Mensen in mijn omgeving zijn eerst verbaasd als ze dat ding zien omdat ze het niet kennen en daarna vinden ze het juist prettiger, omdat ze zelf ook niet weten waar ze kijken moeten als iemand bv geeft. )
) 
  Ik had toen altijd een grote hamamdoek in de luiertas zitten, die sloeg ik over m'n schouder en dan om F, dan zie je alleen doek, en zelfs maar amper baby.
 Ik had toen altijd een grote hamamdoek in de luiertas zitten, die sloeg ik over m'n schouder en dan om F, dan zie je alleen doek, en zelfs maar amper baby.  .
.Maneah schreef:Nog even een vraagje.. hoe gaan jullie om met voeden als je bijvoorbeeld visite hebt? Ik moet er namelijk niet aan denken om te moeten voeden waar anderen bij zijn..
 , nogal preuts aangelegd haha.
 , nogal preuts aangelegd haha. ).
 ).Duschka schreef:
Ik zou in elk geval idd eens naar een info avond gaan ofzo.
Maar vooral... hoe pro bv ik ook ben (en ik ben volgens mijn omgeving erg fanatiek voor onszelf haha), ga er vooral niet aan beginnen als het je écht tegenstaat. Uiteindelijk wil je ook geen nursing agitation krijgen en zeker niet in de eerste periode, als je nog vol stuiterende hormonen zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten