Moderators: johannes1, Moderafo's
irmo schreef:Ik ergeer mij vandaag aan mensen die niet begrijpen dat nee NEE betekent. Soms kunnen dingen gewoon niet,klaar! hoe dan op met zeuren!
Faramir schreef:Daar heb ik ook een broertje dood aan.
Als ik nog gebeld wordt door bedrijf x of y die toch een geweldige aanbieding hebben dan zeg ik 1 maal nee dank je geen interesse en een prettige dag nog. Daarna verbreek ik de verbinding. Evengoed aan de deur. Ik onderbreek het verhaal direct en zeg dat ik geen interesse heb en wens ze nog een prettige dag.
Faramir schreef:Daar heb ik ook een broertje dood aan.
Als ik nog gebeld wordt door bedrijf x of y die toch een geweldige aanbieding hebben dan zeg ik 1 maal nee dank je geen interesse en een prettige dag nog. Daarna verbreek ik de verbinding. Evengoed aan de deur. Ik onderbreek het verhaal direct en zeg dat ik geen interesse heb en wens ze nog een prettige dag.
Boerin schreef:Dat kon ik nooit, ik had ze altijd uuuren aan de lijn of aan de deur, maar ik ben er heel goed in geworden eindelijk. Gewoon terwijl ze nog met hun zin bezig zijn: nee hoor, ik heb geen interesse.
mohamed schreef:Ik heb ook call center werk gedaan en zo weet ik hoe ze hun personeel uitknijpen. Kortom, je krijgt kwaaie klanten aan de telefoon maar werkt voor een nog kwaaiere baas.
mohamed schreef:Ik heb ook call center werk gedaan en zo weet ik hoe ze hun personeel uitknijpen. Kortom, je krijgt kwaaie klanten aan de telefoon maar werkt voor een nog kwaaiere baas.
Boerin schreef:Dat lijkt me echt afschuwelijk werk. Tegenwoordig kun je gewoon naar het bel-me-niet-register. Heb ik nu maar gedaan.
Jess schreef:dit is slow chat, dat is voor de lol.
Of mag dat niet?
we blijven gewoon mensen en dan kan er altijd dingen gebeuren die ons ergeren, waar we ons aan ergeren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten