De knoet staat naast me

Kijk maar

Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:Ik zou in een dergelijke situatie niet meer rustig kunnen blijven vrees ik en dus als gek worden afgedaan. Wie zou wel rustig kunnen blijven bij zoiets? Een gek land wonen we in.
Boerin schreef:Dat lukte me vorige keer dus ook niet, maar vandaag hehe eindelijk na een paar maanden van het gezanik af, ik mag ze weer gewoon hier alleen hebben en het document is aangepast en binnenkort krijg ik wel opvoedingsondersteuning, dat wilde ik ook, want ik moet leren niet alles maar goed te vinden. Ik zou haast zeggen: Het was heel gezellig.
mohamed schreef:Ongelooflijk dat je dat kan overhouden aan zoiets!
Beterschap gewenst.
Lock&Stock schreef:
Ja vrij bizar haha, lag op de grond naar mn pink te kijken, want daar had ik pijn. Toen zei iemand; ouwe, je voet is omgedraaid!
En bedankt!
schelpje3 schreef::lol:
De knoet staat naast me
Kijk maar
schelpje3 schreef:
P.S. Kun jij wel zonder gedoe door de poortjes op Schiphol?
Bambi schreef:Fijn dat jij dan altijd lief gebleven bent tegen je kinderen en nooit uit je slof geschoten bent tegen hun.
schelpje3 schreef:
P.S. Kun jij wel zonder gedoe door de poortjes op Schiphol?
schelpje3 schreef::lol:
De knoet staat naast me
Kijk maar
mohamed schreef:Waar ik me aan erger zijn christenen die niet willen dat ik mijn mening ventileer over de bijbel, maar vervolgens wel in mijn bijzijn de handen vouwen en verwachten dat ik mij een half uur stilhoud. Tot de hoofdchristen aan de tafel met een snuif of anderzijds herkenbaar gebaar te kennen geeft dat het genoeg geweest is.
mohamed schreef:Waar ik me aan erger zijn christenen die niet willen dat ik mijn mening ventileer over de bijbel, maar vervolgens wel in mijn bijzijn de handen vouwen en verwachten dat ik mij een half uur stilhoud. Tot de hoofdchristen aan de tafel met een snuif of anderzijds herkenbaar gebaar te kennen geeft dat het genoeg geweest is.
schelpje3 schreef:Ik denk dat niemand dit snapt
mohamed schreef: Tot de hoofdchristen aan de tafel met een snuif
mohamed schreef: Tot de hoofdchristen aan de tafel met een snuif
Boerin schreef:
Smakelijk eten! Nooit meegemaakt, wel vroeger bij vriendinnetjes, verplicht stil zijn. Dan gingen we gekke bekken trekken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten