Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
In ieder geval hebben jullie ook niet aan kunnen tonen dat jullie wereldbeeld de juiste is.ineke-kitty schreef:Echter blijft dan toch een feit dat NIEMAND het tegendeel heeft bewezen van het Bijbels wereldbeeld waarin WS en ik geloven.
ineke-kitty schreef:Faramir
je hebt inderdaad dit topic geopend, en uiteraard mag je de moderator verzoeken het vervolgens weer te sluiten.
Echter blijft dan toch een feit dat NIEMAND het tegendeel heeft bewezen van het Bijbels wereldbeeld waarin WS en ik geloven.
Wilsophie schreef:Prima jongen maar het laatste woord is aan de moderator.
Ga je gang. Ik heb niet om dit topic gevraagd.
Dat je niet kreeg wat je dacht is dan jammer.
Nou, het lijkt mij dat dat al genoeg is gebeurd. Moeten we weer 38 pagina's hetzelfde schrijven.ineke-kitty schreef:mona
Lees de talrijke Schriftplaatsen nog eens na die we hier aangereikt hebben, en kom dan met een bijbelse weerlegging
Ik ken jou niet dus ik weet niet wat je komt doen.mona schreef:Nou, het lijkt mij dat dat al genoeg is gebeurd. Moeten we weer 38 pagina's hetzelfde schrijven.
Ik ken jou ook niet, en hetzelfde vraag ik me ook over jou af.Wilsophie schreef:Ik ken jou niet dus ik weet niet wat je komt doen
ineke-kitty schreef:Ik hoop echt EEN ding voor degenen die nu lachen, dat het lachen hen straks niet zal vergaan, en daarmee besluit ik zelf deze "discussie".
Waar staat dat?ineke-kitty schreef:v. slooten
God is ZELF het Middelpunt van Zijn Schepping en DAAR getuigt de gehele Schrift van, en DAT is wat ik geloof.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 437 gasten