Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Mortlach schreef:http://what-if.xkcd.com/53/
Wilsophie schreef:Als het aardoppervlak vlak was dan zou het water de aarde tot een hoogte van 3600 meter bedekken
Je kunt het wel narekenen hoor. Kwestie van de de aanwezige hoeveelheid water (1.400.000.000 km3) gedeeld door het aardoppervlak (510.072.000 km²), oftwel 2744 meter.Mortlach schreef:Hoe kom je daar nu bij?
Wilsophie schreef:Ik geloof dat alles onder het beheer van de Schepper valt en dat Hij dat bewaakt en gebruikt op Zijn tijd. Ik dacht toch dat een Roomskatholieke broeder dat wel zou begrijpen.![]()
De tijd van grappen maken is wel een beetje passé. Tenzij we met pubers te maken hebben, maar ik meen dat je voor de klas hebt gestaan tot voor kort.
Faramir schreef:Lol, wat een geweldige site.
Zo te zien voorspeld dat dus een gunstige toekomst voor Nederland. Ik stel dan ook voor om gelijk een expeditie op te zetten om dat luik te vinden en te openen.
Jvslooten schreef:Je kunt het wel narekenen hoor. Kwestie van de de aanwezige hoeveelheid water (1.400.000.000 km3) gedeeld door het aardoppervlak (510.072.000 km²), oftwel 2744 meter.
Och, een afwijking van 31%.. dat valt nog binnen de toleranties toch?
mohamed schreef:Wie de leugen gelooft wordt er aan overgegeven dus zeker kan dat.
Wilsophie schreef: Jaja die aarde die door sommigen zo opgehemeld wordt is gewoon maar een voetenbank.
rotterdam schreef:Waarom zou ik de aarde niet "ophemelen"
De aarde is ons door God gegeven.
Ps 115,16
De hemel, de hemel is van de HEERE, maar de aarde heeft Hij aan de mensenkinderen gegeven.
Dus daar valt een mening over te geven -over de hemel niet - die is van God.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 437 gasten