Het grote holle/vierkante/enz aarde-theorie topic v2014

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Faramir

Re: Het grote holle/vierkante/enz aarde-theorie topic v2014

Berichtdoor Faramir » 18 feb 2014 11:50

Wilsophie schreef:Zolang het niet ontspiegeld glas is, is het niet te doen, je krijgt altijd de flits erin te zien.
Misschien staat de kaart ergens op internet? Zo bijzonder is hij nu ook weer niet.
Ik zal ook even zoeken.

Ik ben benieuwd.

Er zijn overigens meerdere technieken om alsnog de foto juist te maken, een polarisatiefilter bijvoorbeeld. Maar ik kan me voorstellen dat dat met een compactcamera of telefooncamera niet gaat werken.
Wat de NASA betreft kunnen jullie speculeren wat je wilt en ik ook want de informatie over hun werkwijze is strikt geheim iedereen moet geheimhouding beloven en wat er naar buiten komt zijn danook veelal leugens.
Iedereen die daar werkt wil zijn baantje behouden.

Degene die speculeert ben jij. En ook jouw intenties kunnen vrij simpel tot verdachtmakingen worden gedraaid, laten we daar niet aan beginnen

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 18 feb 2014 11:51

Wilsophie schreef:nasaal
Uit de woordenlijst van de uitspraak; medeklinker die gerealiseerd wordt door de luchtstroom niet via de mond maar de neus naar buiten te sturen. De m, n en ng zijn nasalen, die van elkaar verschillen door de plaats waar de mond afgesloten wordt bij de labiale m gebeurt dat ter hoogte van de lippen, bij de dentale n ter hoogte van de tanden en bij.

De neshamah moet ik dan verder uitleggen want die werd ingeblazen, ons woord nasaal komt er vandaan.
Dat de NASA dat niet weet is logisch hun logo is ook op zijn kop en het apollo project logo doet mij aan vele dingen denken.

Wat heeft nasaliteit er nu weer mee te maken? Echt, het wordt met elke bericht gekker.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Jvslooten

Berichtdoor Jvslooten » 18 feb 2014 11:54

Wilsophie schreef:Laat ik eerst even stellen dat het woord "nasa" komt van het woord neshamah en de getalswaarde zal ik niet noemen maar het is dezelfde waarde als het woord shamajim en dat is de hemelen.
Dat woord nasa betekent opheffen of wegdragen en eigenlijk omhoog dragen.

Ik dacht dat het van het Hebreeuwse woord nashah (נָשָׁה) kwam, wat zoiets als 'veroorzaken om te vergeten' betekenend. Dat is uiteindelijk ook wat ze doen toch? Proberen de oude bijbelse waarheden in de vergetelheid te dringen? Niet dan? :jaknikken:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 18 feb 2014 11:55

Wilsophie schreef:Wat de NASA betreft kunnen jullie speculeren wat je wilt en ik ook want de informatie over hun werkwijze is strikt geheim iedereen moet geheimhouding beloven en wat er naar buiten komt zijn danook veelal leugens.

Wat een kolder. Maar goed, we hadden kunnen verwachten dat je er een complot omheen zou verzinnen. Je weet hopelijk toch wel dat de vrijmetselaars in het geheim NASA runnen he, met geld van de Bilderberggroep.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 18 feb 2014 11:56

http://www.boekhandelwever.nl/titels/E. ... wM81GJ5OSo

Dit boekje heb ik en daar staan gedeelten in van die sterrenkaart. Er staan ook artikelen over op het internet zag ik. Ik zoek nog verder.

Lock&Stock

Berichtdoor Lock&Stock » 18 feb 2014 11:58

Wilsophie schreef:Wat de NASA betreft kunnen jullie speculeren wat je wilt en ik ook want de informatie over hun werkwijze is strikt geheim iedereen moet geheimhouding beloven en wat er naar buiten komt zijn danook veelal leugens.

Ook weer totale onzin, NASA is naast de ESA een van de meest transparante ruimtevaart organisaties, ze zijn zelfs nog transparanter dan het commerciele SpaceX (niet zo gek ook, aangezien zij commerciele belangen hebben).

Ik speculeer dus helemaal niet, de werkwijze van NASA is volkomen duidelijk en over alle missies, inclusief diegene waar het misgaat is alle informatie openbaar. Ik volg de ruimtevaart nu al meer dan 15 jaar met meer dan normale interesse en ik ben nog nooit geheimzinnigheid tegengekomen.

Wil, je kletst uit je nek.

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 18 feb 2014 12:01

@ Farimir..deze kaart bedoel ik niet , maar misschien kun je er iets mee.
Bladzijde 32 staat een kaartje.
http://www.eindtijdinbeeld.nl/EiB-Bijbe ... terren.pdf

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 18 feb 2014 12:04

Ook weer totale onzin, NASA is naast de ESA een van de meest transparante ruimtevaart organisaties, ze zijn zelfs nog transparanter dan het commerciele SpaceX (niet zo gek ook, aangezien zij commerciele belangen hebben).

Ik speculeer dus helemaal niet, de werkwijze van NASA is volkomen duidelijk en over alle missies, inclusief diegene waar het misgaat is alle informatie openbaar. Ik volg de ruimtevaart nu al meer dan 15 jaar met meer dan normale interesse en ik ben nog nooit geheimzinnigheid tegengekomen.

Wil, je kletst uit je nek.

Ik ken mensen die er gewerkt hebben en dit meldden. Totaal niet transparant en als ik toch uit mijn nek klets, kun je beter je tijd ergens anders aan besteden denk ik.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 18 feb 2014 12:10

Ik ken mensen die in een kerk zijn geweest en die melden ook hele rare dingen,
Wat wil dat precies zeggen?

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 18 feb 2014 12:14

"ik ben nog nooit geheimzinnigheid tegengekomen zegt Lockstock."

Heb jij daar gewerkt dan?
Wel, mijn man heeft daar 20 jaar geleden computers geinstalleerd, en heeft een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 18 feb 2014 12:15

Wilsophie schreef:
Ik ken mensen die er gewerkt hebben en dit meldden. Totaal niet transparant en als ik toch uit mijn nek klets, kun je beter je tijd ergens anders aan besteden denk ik.

Joh, je hebt ondertussen zo veel onzin verkocht, dat ik dit dus echt niet geloof.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 18 feb 2014 12:16

ineke-kitty schreef:"ik ben nog nooit geheimzinnigheid tegengekomen zegt Lockstock."

Wel, mijn man heeft daar 20 jaar geleden computers geinstalleerd, en heeft een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.

Dat is natuurlijk heel logisch,
En wijst niet op mysterieuze zaken,

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 18 feb 2014 12:17

meribel schreef:Ik ken mensen die in een kerk zijn geweest en die melden ook hele rare dingen,
Wat wil dat precies zeggen?

Dat is nu niet het item Meribel, het gaat om geheimhoudingsverklaringen tekenen.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 18 feb 2014 12:17

ineke-kitty schreef:"ik ben nog nooit geheimzinnigheid tegengekomen zegt Lockstock."

Wel, mijn man heeft daar 20 jaar geleden computers geïnstalleerd, en heeft een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen.

Ik heb in het basisonderwijs gewerkt en ook ik heb een geheimhoudingsverklaring moeten ondertekenen. Dat is dus niets bijzonders.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 18 feb 2014 12:22

Nee, dat is niks bijzonders, tenzij je op de hoogte bent van interne zaken, en ik kan je vertellen, dat die bij de NASA zeer geheim worden gehouden voor het "volk".

Terug naar “[Religie] - Open forum”