Homoseksualiteit deel 7

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Re: Homoseksualiteit deel 7

Berichtdoor Tante Pollewop » 17 feb 2014 23:17

mealybug schreef:
Als je echt een vent bent, en je bemerkt zulke gevoelens, vraag je chemische castratie aan, om je eigen kinderen (nota bene) te sparen voor de gevolgen van je afwijking.

1. uit niets blijkt dat Q. pedo is. Hooguit is er sprake van wat Mannetje1977 aangeeft, situationele pedoseksualiteit.
2. Het vergrijpen aan je kinderen is nooit goed te praten. Een ieder heeft zich in de hand te houden. Dit kan ook zonder dergelijke verregaande maatregelen.

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 17 feb 2014 23:18

Faramir schreef:Het voorstel van Mealybug om elke pedofiel, ook al heeft deze nog nooit een kind aangeraakt en dat ook nooit zal gaan doen, te castreren is in der daad een behoorlijk zieke gedachte.

Alsof je een penis of ballen nodig hebt om iemand seksueel aan te randen...

Of wil je die mensen ook de vingers afhakken?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 17 feb 2014 23:21

Bambi schreef:Het interview bij Pauw en Witteman nog gezien?
Daar kon hij ook makkelijk liegen over het feit dat hij nog nóóit geen homo seks heeft gehad.
En hij kon al die jaren, toch ook mooi verbergen dat hij zijn kinderen misbruikte.
Maar, nog maals, je mag hem blijven geloven, hoor.
Je hebt blijkbaar wat te verliezen, als je dat niet meer doet.

Wat is dat nu weer voor idiote opmerking? Ik constateerde al dat logisch nadenken en begrijpend lezen al niet je sterkste kanten zijn, en in die constatering word ik weer bevestigd.

Wat jij doet is de feiten in jouw onderbuikgevoelens inpassen en wat er niet bij past, zo ombuigen en invullen dat het er wel in past.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 17 feb 2014 23:24

Tante Pollewop schreef:1. uit niets blijkt dat Q. pedo is. Hooguit is er sprake van wat Mannetje1977 aangeeft, situationele pedoseksualiteit.
.

Iets wat jarenlang aanhoudt, is natuurlijk niet situationeel meer.
Ben benieuwd wat voor situationeels zich straks in de gevangelins voor gaat doen.
Dergelijke misdaden schijnen zelfs door andere criminelen als het laagste van het laagste nog eens te moeten worden bestraft.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 17 feb 2014 23:29

Dat is weinig barmhartig van je.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 17 feb 2014 23:42

Tante Pollewop schreef:Dat is weinig barmhartig van je.

Het medelijden met het kind wint het.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 17 feb 2014 23:45

Cicero schreef:Wat is dat nu weer voor idiote opmerking? Ik constateerde al dat logisch nadenken en begrijpend lezen al niet je sterkste kanten zijn, en in die constatering word ik weer bevestigd.

Daar had ik van de week even last van ja, maar kwartiertje later zag ik mijn eigen fout en heb het aangepast.
Cicero schreef: Wat jij doet is de feiten in jouw onderbuikgevoelens inpassen en wat er niet bij past, zo ombuigen en invullen dat het er wel in past.

Met mijn onderbuikgevoelens is niets mis.
Ik vraag me af of je zelf ook zo'n vader had willen hebben en of je er dan ook zo begripvol over gepraat had.
't Zou zo maar kunnen dat die zoon meeleest, dan zal hij wel blij zijn met jouw begrijpend lezen en je blinde geloof in een leugenaar.

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 17 feb 2014 23:49

Bambi schreef:Ik vraag me af of je zelf ook zo'n vader had willen hebben en of je er dan ook zo begrijpend over gepraat had.
't Zou zo maar kunnen dat die zoon meeleest, dan zal hij wel blij zijn met jouw begrijpend lezen en je blinde geloof in een leugenaar.

Je blijft de boel maar verdraaien hè? Ik heb op geen enkel ogenblik begrijpend over de betreffende walgelijke misdaad gepraat.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 18 feb 2014 00:07

Cicero schreef:Daarnaast blijkt hieruit natuurlijk dat de kans op moreel laakbare of zelfs strafbare uitspattingen groter wordt naarmate men zijn gevoelens meer onderdrukt. (Dat kan ik niet helemaal bewijzen natuurlijk, maar het is een logische gedachtengang.)

Cicero schreef:Nee hoor. Neem gewoon Q's eigen verklaring serieus. Dan is het tamelijk duidelijk.

Cicero schreef:Je blijft de boel maar verdraaien hè? Ik heb op geen enkel ogenblik begrijpend over de betreffende walgelijke misdaad gepraat.

Nee hoor, alleen dat het voortkomt uit onderdrukte gevoelens en dat is nu net wat de dader zelf ook als smoes gebruikt.

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 18 feb 2014 00:11

Bambi schreef:Nee hoor,

Oke, zeg dan ook niet dat ik dat doe.
alleen dat het voortkomt uit onderdrukte gevoelens en dat is nu net wat de dader zelf ook als smoes gebruikt.

Dat het een smoes is, is jouw invulling. Dat weten we niet.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 18 feb 2014 00:15

Cicero schreef:Dat het een smoes is, is jouw invulling. Dat weten we niet.

Dat weten we wel, want er is geen enkele goede reden om een kind sexueel te misbruiken.

Cicero
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Cicero » 18 feb 2014 00:36

Bambi schreef:Dat weten we wel, want er is geen enkele goede reden om een kind sexueel te misbruiken.

Nu maak je een denkfout.

Een verklaring is iets anders dan een goede reden.

Als een dievegge haar misdaden verklaard met de bewering dat ze kleptomaan is, wil dat nog zeggen dat dit voor haar een goede reden is om te gaan stelen.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 18 feb 2014 01:12

Tante Pollewop schreef:1. uit niets blijkt dat Q. pedo is. Hooguit is er sprake van wat Mannetje1977 aangeeft, situationele pedoseksualiteit.
.

mealybug schreef:Iets wat jarenlang aanhoudt, is natuurlijk niet situationeel meer.
Ben benieuwd wat voor situationeels zich straks in de gevangelins voor gaat doen.
Dergelijke misdaden schijnen zelfs door andere criminelen als het laagste van het laagste nog eens te moeten worden bestraft.

Terecht ook, ze moeten met hun poten van kinderen afblijven.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 18 feb 2014 07:14

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... s_1_806668

''Prof. Hoek noemt de veroordeling van Quist „tragisch”, allereerst voor hemzelf. Daarnaastbetreurt hij het dat daarmee de organisatie ter ziele lijkt te zijn''

Geen woord over het arme zoontje.
Wederom een teken aan de wand.
De homo-organisatie moet en zal alle aandacht krijgen...
En die straf is natuurlijk helemaal niet ''tragisch''.
Dat kind heeft levenslang.

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 18 feb 2014 07:20

Ja. Dat vond ik ook apart.

Terug naar “Archief”