mealybug schreef:Of
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castratie
Ziek.
Moderator: Moderafo's
mealybug schreef:Of
http://nl.wikipedia.org/wiki/Castratie
Tante Pollewop schreef:Ziek.
Tante Pollewop schreef:Ziek.
Cicero schreef:Bambi, doe even normaal.
Smerige truc hoor, snel het over iets anders gaan hebben als je een conclusie niet wilt accepteren.
Bambi schreef:Iemand die daar over liegt, zal wel over meer dingen liegen, hè?
Maar jij mag hem gerust serieus nemen.
Ik niet.
mealybug schreef:
Je eigen kinderen laten dopen met een bepaalde belofte en ze daarna jarenlang systematisch molesteren, terwijl je zegt een gelovige gristen te zijn, vind je dat niet ziek?
Tante Pollewop schreef:Daar zei ik toch niets over? Wat insinueer je nou?
Cicero schreef:De redenering dat als iemand één ding ontkent hij ook wel over andere dingen zal liegen, is volslagen irrationeel. Maar ik snap het wel, want anders bevallen de conclusies jou niet. Een gevalletje 'refologica.'
mealybug schreef:
Ik dacht dat jij het ziek vond om chemische castratie aan te raden.
mealybug schreef:Vind je het zelf niet een beetje ziek dat alles maar ok is(want dat wordt de volgende stap dan), en zolang er geen ''gemeenschap'' is geweest, zou je niet kunnen en mogen scheiden.
Als je dan toch oudtestamentisch christen wil zijn, moet je eens kijken wat er gedaan werd wanneer een vrouw per ongeluk een mannelijk lid had aangraakt, laat staan opzettelijk aan je kinderen zitten.
het zijn trouwens Gods kinderen, die je slechts tijdelijk mag opvoeden.
Bambi schreef:Het interview bij Pauw en Witteman nog gezien?
Daar kon hij ook makkelijk liegen over het feit dat hij nog nóóit geen homo seks heeft gehad.
En hij kon al die jaren, toch ook mooi verbergen dat hij zijn kinderen misbruikte.
Maar, nog maals, je mag hem blijven geloven, hoor.
Je hebt blijkbaar wat te verliezen, als je dat niet meer doet.
Tante Pollewop schreef:nounou, je durft wel hoor. Ga je tanden eens poetsen!
Tante Pollewop schreef:Dat klopt.
Bambi schreef:En iedereen die een vader, die zelf zo'n vieze misbruiker is, de hand boven het hoofd houdt, die spoort zelf niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 65 gasten