Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
ineke-kitty schreef:Boerin: Denk ik ook ja, ik wilde wel eens weten van wie ie het had"
Ik ga niet in op de persoonlijke kwalificaties die hier weer zo nodig gedropt worden door mensen die geen enkele notie hebben van het Bijbels wereldbeeld, echter dat jij wel eens wil weten van "wie ie het heeft" en dan weer een of andere vage link aanhaalt waarmee je suggereert dat hij het daarvan heeft, is volkomen uit je duim gezogen, en buiten alle proporties van onfatsoenlijkheid.
Wilsophie schreef:Dat was mijn opzet ook om te zien waar we uitkomen. Maar als de moderatie het nodig vindt om mij te corrigeren om de getallensymboliek in een bepaald woord wat ter zake doet en anderen mogen maar raaskallen wat ze willen en persoonlijk zowel Ineke en mij aanvallen dan lijkt het mij beter dat ik hiermee (weer opnieuw) ophoud. Ik heb mijn best gedaan in de uitleg aan serieuze posters. Ik denk Hetty dat het goed is om te rade te gaan bij die dame Diane Huppelepup ofzo iemand, want daar komt toch mijn informatie vandaan? Wat moet je dan nog met mij?
Ik laat de vloer niet langer met mij aandweilen.
Succes met het uitzoeken van een vierkante aarde of een diane-aarde.
Wilsophie schreef:Dat was mijn opzet ook om te zien waar we uitkomen. Maar als de moderatie het nodig vindt om mij te corrigeren om de getallensymboliek in een bepaald woord wat ter zake doet en anderen mogen maar raaskallen wat ze willen en persoonlijk zowel Ineke en mij aanvallen dan lijkt het mij beter dat ik hiermee (weer opnieuw) ophoud. Ik heb mijn best gedaan in de uitleg aan serieuze posters. Ik denk Hetty dat het goed is om te rade te gaan bij die dame Diane Huppelepup ofzo iemand, want daar komt toch mijn informatie vandaan? Wat moet je dan nog met mij?
Ik laat de vloer niet langer met mij aandweilen.
Succes met het uitzoeken van een vierkante aarde of een diane-aarde.
Boerin schreef:Hij hoeft het daar niet van te hebben hoor, misschien weet ie het niet eens, maar wel erg opvallend dat zo'n vaag figuur op zo'n manier op hetzelfde plaatje komt. Dat doet bij mij enige alarmbellen rinkelen.
Dus als het zonder getallensymboliek kan dan graag want dan haak ik al snel af. Maar het lijkt me dat je zonder getallen ook je wereldbeeld moet kunnen verdedigen.
Wilsophie schreef:Het gaat totaal niet over getallen dat heb ik nooit gezegd. Het is ook weer weggehaald door de moderator. Dat ik dat heel vreemd vind is mijn zaak. Het gaat niet over mijn wereldbeeld, het gaat over het Bijbels wereldbeeld.
En het plaatje van mw huppelepup komt met niets overeen, althans ik herken er niets van.
Maar men gebruikt het om allerlei drogredenen erbij te slepen en daar maak ik bezwaar tegen, mag ik alstublieft?
Ga rustig je gang, ik zal niemand een strobreed in de weg leggen.
wilsophie schreef:Prima , welke teksten bedoel je nu?
Wilsophie schreef:Kun je dan uitleggen wat betekent dat God zegt: 'de aarde en al wat daarIN is?" En kun je teksten geven waar staat dat we op de aarde leven.
Want het is logisch dat als je uit de hemel valt dat je OP de aarde terechtkomt.
Overigens heb ik nooit ergens gezegd dat wij IN de aarde leven.
Wilsophie schreef:Overigens heb ik nooit ergens gezegd dat wij IN de aarde leven
Wilsophie schreef:Heb ik de naam van KleinHaneveld genoemd?
Zie je Still awake dat je vraag een valkuil was en niet serieus bedoeld. Jammer dat ik er weer zoveel tijd in heb gestoken. Ga lekker te rade bij die Diane huppelepup.
Wilsophie schreef: Ik geloof dat de hof van Eden, een afschaduwing is van de aarde met de Boom des Levens in het midden.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten