mealybug schreef:Misschien spendeer je iets veel tijd op fora, waardoor je bewustzijn meer tijd nodig heeft om een en ander te verwerken en dat nu dus 's nachts gebeurt?

Moderators: johannes1, Moderafo's
mealybug schreef:Misschien spendeer je iets veel tijd op fora, waardoor je bewustzijn meer tijd nodig heeft om een en ander te verwerken en dat nu dus 's nachts gebeurt?
Wilsophie schreef:Heb jij ook al een ex? En je bent zo kerkelijk?
Ik droomde dat op een ander forum trouwens wel gesproken mocht worden over de getalssymboliek en er waren er zelfs mensen die er heel veel vanaf wisten.
Dat was toch een heerlijke droom.
schelpje3 schreef:Ik heb vannacht van Boekenlezer gedroomd.
Hij stond ineens in de voortuin en ik vond dat zo leuk.
Wel een beetje irritant dat hij om de 2 zinnen Latijn en Grieks ging brabbelen, toen raakte ik geheel de draad kwijt.
Hij had een grote ouderwetse bruinlederen tas bij zich, vol met oude boeken.
Die kwam hij me laten zien.
We hebben genoeglijk koffie gedronken en hij bleef mee-eten.
We werden tijdens het eten gestoord door de telefoon, die onophoudelijk bleef rinkelen. Dat bleek Boerin te zijn.
Zij wilde Boekenlezer spreken. Toen ging de wekker![]()
Nou ja zeg.... hoe ik hier toch zo bij kwam![]()
![]()
Het was wel een leuke droom.
="StillAwake"]
En wat heeft het al dan niet in bezit zijn van een ex met kerkelijk zijn te maken?
Bovendien ben ik nog niet zo heel lang kerkelijk, en is het mijn ex-verloofde, en niet mijn ex-vrouw.
Daarnaast is het zo dat ze mij bedroog, en niet andersom...
Wilsophie schreef:Heb ik later begrepen.
Boekenlezer schreef:Mijn droom was ook wel aardig bizar, maar dat realiseerde ik mij pas toen ik wakker was.
Ik droomde van een ambtsdragersverkiezing, maar bij de kandidaten zaten een behoorlijk aantal dames, die in het echt zelfs wel erg jong daarvoor zouden zijn. (In mijn kerk hebben we alleen mannelijke ambtsdragers.)
Lock&Stock schreef:Ik droomde dat ik in een Tesla Model S reed, mijn droomauto. Toen ik heel enthousiast iemand op straat een lift aanbood en deze persoon de speciale eigenschappen van de auto wilde demonstreren realiseerde ik me ineens dat ik in een Volkswagen Golf zat....redelijk bizar (en teleurstellend)
Lock&Stock schreef:Ik droomde dat ik in een Tesla Model S reed, mijn droomauto. Toen ik heel enthousiast iemand op straat een lift aanbood en deze persoon de speciale eigenschappen van de auto wilde demonstreren realiseerde ik me ineens dat ik in een Volkswagen Golf zat....redelijk bizar (en teleurstellend)
schelpje3 schreef:Gelukkig was het maar een droom. Ik hoop geen voorspellende.
meribel schreef:Lijkt me duidelijk wat het voor je betekent die droom,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten