Ik heb steeds het verlangen om voor God te leven en iets nuttigs te doen met mn leven voor God en zijn koningkrijk, ik heb het wel gehad met voor mezelf leven.
Kan ik alles van mezelf laten weghalen, het leven verliezen om het te behouden.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
bliet schreef:Ik heb steeds het verlangen om voor God te leven en iets nuttigs te doen met mn leven voor God en zijn koningkrijk, ik heb het wel gehad met voor mezelf leven.
Kan ik alles van mezelf laten weghalen, het leven verliezen om het te behouden.
hettys schreef:Nou sorry. ik heb hier helemaal niets mee.
Een mens leeft niet voor zichzelf alleen. alles wat ie doet heeft te maken met de ander. Welk beroep je ook hebt. Dus elk mens doet al iets nuttigs. Als die maar iets doet. Koeken bakken, vuil ophalen, enzovoorts.
Wat wil je nou? Je bent deel van de samenleving, of is dat juist wat niet goed is?
hettys schreef:Nou sorry. ik heb hier helemaal niets mee.
Een mens leeft niet voor zichzelf alleen. alles wat ie doet heeft te maken met de ander. Welk beroep je ook hebt. Dus elk mens doet al iets nuttigs. Als die maar iets doet. Koeken bakken, vuil ophalen, enzovoorts.
Wat wil je nou? Je bent deel van de samenleving, of is dat juist wat niet goed is?
jopieyo schreef:Gods wil vragen in je Denken en hart, doe het bijna iedere morgen.
Mn eigen wil is niet veel soeps
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten