Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
xsidd schreef:
Ik snap de hele contekst niet. Wat hebben Bijbels met mijn reaktie te maken???
Wilsophie schreef:Het is precies wat het zuurdeeg doet Boerin, en dat gaat zo ver dat men zegt dat duivel in mij is gevaren, ik een mailtje in de nacht krijg met het woordje "*censuur*" en zie wat vSlooten zegt dat ik de leugen liefheb.
Dat zijn vloeken uitspreken over gelovigen die blijkbaar bitter water moet zijn, maar mijn leven is verborgen met Christus in God en niets of niemand kan mij scheiden van de Liefde Gods Welke is in Christus Jezus.
En zo zie je dat de verdrukking en de smaad komt vanuit de zuurdesem in de 3 maten meel. Jawel de 3 van de Gimmel. De drie die op de derde dag spreekt over Nieuw Leven in Christus Jezus.
De drie die getuigen van Gods éénheid en spreken over Gods trouw over Zijn kinderen.
Een parel in Zijn hand. Geen getal, geen nummer, geen sluitgetal ...maar een parel.
Getrokken uit de diepsten der zee en vanbuiten onooglijk om te zien, maar van binnen als en diamant, waardoor Het Licht komt stromen.
Genade God zo rijk en vrij,
Die poort ( van het Koninkrijk) staat open ook voor mij.
Christopedia
Cicero schreef:Bijbels in de zin van 'overeenkomstig de Bijbel', niet als meerdere exemplaren, bijbels.
xsidd schreef:Ja wat is er mis met Bijbels kerel?
Jvslooten schreef:Hierbij een plaatje van The Dead Cookie, die volgens de zeer betrouwbare bronnen van Wilsophie vereert wordt binnen de RKK.![]()
Christopedia schreef:George W. Bush is a diamond tither to the Landover Baptist Church, and is considered by True Christians to be Christ's representative on Earth. He is estimated to spend between eight and ninety-four hours in prayer each day. He holds personal conversations with Jesus. The Faith of George W. Bush, a non-political book by author Stephen Strang, made the Jew York Slimes best-sellers list. When asked where he would be without the influence of family friend Billy Graham, George W. Bush said "I wouldn't be president." "It was just a conversation," said the younger Bush about a talk with Graham in the mid-'80s that changed his life. During the pivotal conversation Bush recalled saying, "'You know, Billy, I'm longing for something.' And I know that he sent me a Bible I still have. All I can tell you is that as a result of being inspired by Billy Graham, I started reading the Bible and shortly after, I quit drinking."
Nog een leugen. Hoe lang blijf je daarmee doorgaan?Wilsophie schreef:Het was Cicero die zei dat de duivel in mij was gevaren
Dr. Snijders hervormd hoogleraar zegt heel eenvoudig dat je niet om de getallen van de Bijbel heen kunt. Ze worden TALloze malen bij vele gebeurtenissen betrokken.
Het heeft mij veel uitleg verschaft, en niet op eigen kracht want het is de Kracht van de Heilige Geest die het Woord bewaakt en bewaard en mij hulp geeft te bekwamer tijd.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten