Boerin schreef:
Iemand die iets raars gelooft erbij neem ik serieus, want dat doen we allemaal wel, de een wat minder dan de ander, maar dat weet je niet, want men neemt mij hier doorgaans serieus omdat ik zo slim ben m'n snuit wel te houden over bepaalde zaken, Wilsophie en Ineke Kitty zijn in ieder geval heel eerlijk en bedoelen het goed en juist omdat ze geen bitter water spuien (ik heb ze nog niemand zien vervloeken hierzo) neem ik ze serieus en ik ga tot op een bepaald punt mee met die getallen en dan haak ik af, maar meer omdat het te ingewikkeld wordt.
Het is precies wat het zuurdeeg doet Boerin, en dat gaat zo ver dat men zegt dat duivel in mij is gevaren, ik een mailtje in de nacht krijg met het woordje "*censuur*" en zie wat vSlooten zegt dat ik de leugen liefheb.
Dat zijn vloeken uitspreken over gelovigen die blijkbaar bitter water moet zijn, maar mijn leven is verborgen met Christus in God en niets of niemand kan mij scheiden van de Liefde Gods Welke is in Christus Jezus.
En zo zie je dat de verdrukking en de smaad komt vanuit de zuurdesem in de 3 maten meel. Jawel de 3 van de Gimmel. De drie die op de derde dag spreekt over Nieuw Leven in Christus Jezus.
De drie die getuigen van Gods éénheid en spreken over Gods trouw over Zijn kinderen.
Een parel in Zijn hand. Geen getal, geen nummer, geen sluitgetal ...maar een parel.
Getrokken uit de diepsten der zee en vanbuiten onooglijk om te zien, maar van binnen als en diamant, waardoor Het Licht komt stromen.
Genade God zo rijk en vrij,
Die poort ( van het Koninkrijk) staat open ook voor mij.
Slim Boerin om je snuit te houden, kan ik nog wat van leren.