mohamed schreef:Tijdsdruk om wijn op te drinken? Dát zou je ook onder zuinigheid kunnen scharen denk ik. Hier in Friesland ontkurken we elke fles die op tafel staat en wat overblijft gieten we door de gootsteen en die heeft nog nooit geklaagd.

Moderators: johannes1, Moderafo's
mohamed schreef:Tijdsdruk om wijn op te drinken? Dát zou je ook onder zuinigheid kunnen scharen denk ik. Hier in Friesland ontkurken we elke fles die op tafel staat en wat overblijft gieten we door de gootsteen en die heeft nog nooit geklaagd.
Boerin schreef::lol: Die gootsteen hier klaagt ook nooit.
mohamed schreef:Nee omdat jij 'm tenminste af en toe wijn te drinken geeft, de gootstenen van Schelpje3 en Boekenlezer weten alleen hoe afwaswater smaakt.
schelpje3 schreef:Er ligt nu een Zuid Afrikaanse (uit de achtertuin van mealybug) Pinotage rosé koud, voor vanavond of morgen...
mohamed schreef:Heb je hem nu al zover dat ie je gratis wijn opstuurt? Hoe doe je dat toch?
schelpje3 schreef:M.B. zou misschien soms graag een fles op mijn hoofd kapot willen slaan.
meribel schreef:Wat over is door de gootsteen?![]()
?
schelpje3 schreef:M.B. zou misschien soms graag een fles op mijn hoofd kapot willen slaan.
mealybug schreef:Zonde van de wijn.
meribel schreef:Wat over is door de gootsteen?![]()
?
mealybug schreef:Nogal dom, wat rode wijn door de bolognese en klaar is kees.
mohamed schreef:Nee omdat jij 'm tenminste af en toe wijn te drinken geeft, de gootstenen van Schelpje3 en Boekenlezer weten alleen hoe afwaswater smaakt.
Boekenlezer schreef:Ik vind je wel erg bijgelovig. Ik denk dat een gootsteen helemaal niets proeft, en ook nergens besef van heeft. Dus dat kan geen argument zijn om er wijn door te gooien. Dan kan ik het beter zelf opdrinken.
mohamed schreef:Dat is was slechts beeldspraak.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten