Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Wilsophie
Generaal
Generaal

Re: Waar heb je vannacht over gedroomd?

Berichtdoor Wilsophie » 27 jan 2014 12:36

In de Bijbel ook?

Bambi

Berichtdoor Bambi » 27 jan 2014 12:38

Wilsophie schreef:In de Bijbel ook?

Nee, maar dat was in een andere bedeling. :-oo

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 27 jan 2014 12:39

Klopt. Goed van jou, Hebr 1 vers 1 goed gelezen aan tafel.

ineke-kitty
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor ineke-kitty » 27 jan 2014 12:41

Wilsophie: " in de Bijbel ook"?

Dat wilde ik ook zeggen. Er zijn prachtige voorbeelden in de Bijbel, dat dromen alles behalve bedrog waren. Lees alleen de dromen van Jozef, de schenker en de bakker, en van Jozef van Maria maar eens.

Of de Heer vandaag de dag nog door dromen "spreekt" betwijfel ik ten zeerste, omdat Hij in deze bedeling door de Zoon spreekt, namelijk door Zijn Woord, zoals Hebr. 1 leert.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 27 jan 2014 12:42

mohamed schreef:Dromen zijn bedrog, helaas mensen het is niet sensationeler! :-oo

Bedoel je dromen terwijl je slaapt, of je dagdromen? :-oo

Sjaak84
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Sjaak84 » 04 feb 2014 21:46

Over mijn ex..... Dat we weer bij elkaar waren, we lagen samen in bed te slapen. Ja, dat is dan nog is rot wakker worden :(
What can be asserted without evidence can be dismissed without evidence

Christopher Hitchens

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 06 feb 2014 22:01

Ik droomde zoiets als dat ik fietsend naar Parijs ging, en dat ik op een gegeven moment ook weer fietsend terug wilde, maar ja, dat is een hele afstand, en dan zou ik nogal laat thuis komen. Zoiets was het.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 07 feb 2014 13:10

Ik droomde van een kameel en een stopnaald.
En toen kwamen er heel wat cijfers langs.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 07 feb 2014 13:31

Sjaak84 schreef:Over mijn ex..... Dat we weer bij elkaar waren, we lagen samen in bed te slapen. Ja, dat is dan nog is rot wakker worden :(

Als ik over mijn ex zou dromen zou het toch echt een nachtmerrie worden.. :shock:

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 07 feb 2014 16:24

Heb jij ook al een ex? En je bent zo kerkelijk?
Ik droomde dat op een ander forum trouwens wel gesproken mocht worden over de getalssymboliek en er waren er zelfs mensen die er heel veel vanaf wisten.
Dat was toch een heerlijke droom.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 07 feb 2014 17:57

Wilsophie schreef:Ik droomde van een kameel en een stopnaald.
En toen kwamen er heel wat cijfers langs.

:lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 08 feb 2014 09:25

Ik herinner het me niet zo helder meer, maar er kwam wat in voor dat ik wat mensen mailde over een concert met muziek van Gustav Mahler, en dat ik van iemand als reactie terugkreeg: "Volgende week is prima" (DV). Alleen ging het over concerten die over een aantal maanden gehouden zouden worden.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 08 feb 2014 09:36

Ik had echt een hele rare droom, wat ik vorige keer voor de lol zei, Zijlstra was er ook nog bij in een soort huiskring met iedereen van dit en dat Amerikaanse forum en het was keigezellig en later stapten we in een bus en Bambi vroeg of ik even haar hand vast wilde houden, want ze werd er misselijk van en toen liep ik heel de tijd met haar op straat rond te slepen hahahahaha, maar ik had een sterke rug gekregen van al die kinderen van mij slepen en ik zei: Het geeft niks hoor, je bent zo licht als een veertje en ineens was de misselijkheid over en liep ze weg en ze was heel knap viel me op.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 08 feb 2014 14:38

Boerin schreef:Ik had echt een hele rare droom, wat ik vorige keer voor de lol zei, Zijlstra was er ook nog bij in een soort huiskring met iedereen van dit en dat Amerikaanse forum en het was keigezellig en later stapten we in een bus en Bambi vroeg of ik even haar hand vast wilde houden, want ze werd er misselijk van en toen liep ik heel de tijd met haar op straat rond te slepen hahahahaha, maar ik had een sterke rug gekregen van al die kinderen van mij slepen en ik zei: Het geeft niks hoor, je bent zo licht als een veertje en ineens was de misselijkheid over en liep ze weg en ze was heel knap viel me op.

Oh, was jij dat? :lol:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 08 feb 2014 15:11

Boerin schreef:Ik had echt een hele rare droom, wat ik vorige keer voor de lol zei, Zijlstra was er ook nog bij in een soort huiskring met iedereen van dit en dat Amerikaanse forum en het was keigezellig en later stapten we in een bus en Bambi vroeg of ik even haar hand vast wilde houden, want ze werd er misselijk van en toen liep ik heel de tijd met haar op straat rond te slepen hahahahaha, maar ik had een sterke rug gekregen van al die kinderen van mij slepen en ik zei: Het geeft niks hoor, je bent zo licht als een veertje en ineens was de misselijkheid over en liep ze weg en ze was heel knap viel me op.

Misschien spendeer je iets veel tijd op fora, waardoor je bewustzijn meer tijd nodig heeft om een en ander te verwerken en dat nu dus 's nachts gebeurt?

Terug naar “Slow Chat”