Moderator: Moderafo's
hubert schreef:Voor die mensen stel het blijkbaar niets voor. Voor de RKK en de andere kerken natuurlijk wel.
hubert schreef:Als je motivatie voor een doop eruit bestaat dat je kinderen dan naar een betere school kunnen, twijfel ik erg aan het geloofsgehalte van de aanvrager.
Maar ik zou ze wel dopen. Het kan geen kwaad.
Faramir schreef:En baat het niet dan schaadt het niet denken we dan maar
mealybug schreef:Iets met ''louw, uit Mijn mond spugen''.....openb 3;17 geloof ik....
Faramir schreef:Wat jij allemaal wel en niet geloofd interesseert me echter geen enkele biet meer.
Riska schreef:Kan er nou helemaal niet meer normaal op dingen gereageerd worden, maar moet overal op elkaar afgegeven worden en gesnauwd?
De lust om te reageren ontgaat je wel op deze manier...
mealybug schreef:http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieuws/oggin_laten_geen_student_toe_1_799324
rotterdam schreef:
Voer voor psychologen; gebroken met kerk van je jeugd - bent in het buitenland gaan wonen en toch blijf je het Reformatorisch Dagblad lezen - heimwee ? of wil je je ergeren ?
mealybug schreef:
Nou je het zegt, ik zie dat het allemaal nog even dramatisch is.
Er worden zelfs psycholische motieven bijgehaald, waarom ik een krant zou lezen, die gewoon betrouwbaarder is dan vele anderen,
En geen ergerlijke sportberichten publiceert, of leeg sensatienieuws a la Telegraaf etc.
Helaas is je reactie op de man natuurlijk weer,
Blijft ook een moeilijk af te leren ''ijdelheid'' he?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten