Opmerkelijke nieuwtjes (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Speedy
Majoor
Majoor

Re: Opmerkelijke nieuwtjes (deel 2)

Berichtdoor Speedy » 13 jan 2014 19:53

hubert schreef:Toch zul je beide kanten moeten belichten.

Inderdaad en de NOS was weer schaamteloos. De eerste beelden waren uitgezonden van de herdenking bij de Knesset en gelijk de documentaire en beelden van de 2 vluchtelingen kampen. Dat deden ze niet toen Arafat begraven werd.

En terwijl de begrafenis in de Negev was, gebeurde het volgende:

Breaking: As the entire nation mourned the passing of Ariel Sharon, Gaza terrorists took the opportunity to fire two rockets toward southern Israel. In response, the IDF targeted two terror sites in the Gaza Strip. It is our moral obligation and calling to protect Israel against acts of terror.
Bron: Israel Defense Forces
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 13 jan 2014 20:05

De staatsomroep is idd schaamteloos in haar pogingen om het volk te manipuleren.

dalethvav
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor dalethvav » 14 jan 2014 08:08

Faramir schreef:De staatsomroep is idd schaamteloos in haar pogingen om het volk te manipuleren.
Ja, en bovendien klopte hun berichtgeving voor geen méter.
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 14 jan 2014 12:11

Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 14 jan 2014 14:19

Wij nog niet, onze C1000 moet nog Jumbo worden. De vraag is wel of asbestbrood slecht voor je is. Het komt dan niet in je longen.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 14 jan 2014 14:21

Rozijn schreef:Wij nog niet, onze C1000 moet nog Jumbo worden. De vraag is wel of asbestbrood slecht voor je is. Het komt dan niet in je longen.

Die bakkerij bakt voor meerdere supermarkten!
En echt gezond lijkt het me niet, wat doet dat spulletje in je darmen? :-&

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 14 jan 2014 14:40

Ons brood komt in ieder geval daar niet vandaan, dat weet ik zeker.
Sowieso is ongeveer de helft van het brood dat ik eet in onze eigen oven gebakken :)

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 14 jan 2014 14:42

Rozijn schreef:Ons brood komt in ieder geval daar niet vandaan, dat weet ik zeker.
Sowieso is ongeveer de helft van het brood dat ik eet in onze eigen oven gebakken :)

Dat is gewoon het verstandigste wat je kunt doen.
Ik had rond de kerstdagen toch maar een gesneden brood uit de supermarkt meegenomen, lekker makkelijk om in te vriezen voor de voorraad, ontdooide ik een bammetje, zat er een haar in. :-& :-&
Ik haal het brood het liefst bij mijn warme bakkertje, als ik er zelf de puf niet voor heb.
Vele malen lekkerder, vooral het speltbrood.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 14 jan 2014 14:52

Opmerkelijk: het aantal gedoopten op oudere leeftijd is tussen 2001 en 2012 gestegen in de Rooms-Katholieke Kerk van Engeland en Wales. De verklaring? Ouders laten hun kind dopen zodat ze - omdat ze zo rooms-katholiek worden - naar goed bekend staande scholen gaan die rooms-katholiek zijn. Dat meldt The Pastoral Research Centre Trust (PRCT).

CIP.nl

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 14 jan 2014 20:04

schelpje3 schreef:Opmerkelijk: het aantal gedoopten op oudere leeftijd is tussen 2001 en 2012 gestegen in de Rooms-Katholieke Kerk van Engeland en Wales. De verklaring? Ouders laten hun kind dopen zodat ze - omdat ze zo rooms-katholiek worden - naar goed bekend staande scholen gaan die rooms-katholiek zijn. Dat meldt The Pastoral Research Centre Trust (PRCT).

CIP.nl

Kijk je er echt van op, nee toch?

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 15 jan 2014 11:34

Bambi

Berichtdoor Bambi » 15 jan 2014 11:45

Ze kunnen beter hun brood verdienen als stuntmannen in een film.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 17 jan 2014 13:42

1500 verkeersdoden hier gedurende het kerst en Nieuw Jaar vakantieseizoen.

http://www.stuff.co.nz/motoring/videos/ ... -safety-ad

hubert
Majoor
Majoor

Berichtdoor hubert » 17 jan 2014 15:20

schelpje3 schreef:Opmerkelijk: het aantal gedoopten op oudere leeftijd is tussen 2001 en 2012 gestegen in de Rooms-Katholieke Kerk van Engeland en Wales. De verklaring? Ouders laten hun kind dopen zodat ze - omdat ze zo rooms-katholiek worden - naar goed bekend staande scholen gaan die rooms-katholiek zijn. Dat meldt The Pastoral Research Centre Trust (PRCT). CIP.nl

Vind ik heel verstandig als je het beste voor je kinderen wil. Het doopsel stel toch al niks voor.
In Nederland is ook zoiets gaand. In Amsterdam verhuis je naar een bepaalde postcode waar die goede school staat.
Alleen geschikt voor de rijkere natuurlijk.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 17 jan 2014 15:27

hubert schreef:Vind ik heel verstandig als je het beste voor je kinderen wil. Het doopsel stel toch al niks voor.

Ware het niet dat het doopsel binnen het katholiek geloof wel wezenlijk wat voorstelt, namelijk een sacrament is.
De ouders worden ook uitgebreid voorgelicht voordat ze hun kind laten dopen over het sacrament de werking ervan en de betekenis.

Terug naar “Archief”