Ik zit nu met een verbandje om mijn vinger.

Moderators: johannes1, Moderafo's
schelpje3 schreef:Dat blikjes kattenvoer zo scherp zijn.
Ik zit nu met een verbandje om mijn vinger.
Bambi schreef:Dat zal wel op een ander forum zijn.
Boerin schreef:Ja dat was al een jaar geleden of zo. Toen ben ik hier naartoe overgestapt. Ik kijk er bijna nooit meer, maar zag zo'n mooie vraag staan net toevallig.
mealybug schreef:Als je de vraag hier als topic start, kunnen we er hier toch ook over discussieren
Boerin schreef:Nou.. mathematische notatie van de Triniteit heet het topic. Ik zag ze weer discussieren over 1 + 1 +1 of 1 x 1 x 1, maar ik wou gewoon ff posten: 1 zijde van een kubus + nog een zijde + nog een zijde is nog steeds 1 kubus.
mealybug schreef:Als je de vraag hier als topic start, kunnen we er hier toch ook over discussieren
Boerin schreef:Nou.. mathematische notatie van de Triniteit heet het topic. Ik zag ze weer discussieren over 1 + 1 +1 of 1 x 1 x 1, maar ik wou gewoon ff posten: 1 zijde van een kubus + nog een zijde + nog een zijde is nog steeds 1 kubus.
Boerin schreef:Dan zie je zo'n prachtige vraag van iemand waar je het antwoord op weet en kun je er niet op reageren, want dan krijg je: U bent permanent verbannen van dit forum.
mohamed schreef:
Overigens kan je zo weer toegang tot dat forum krijgen mocht je dat willen en hoe weet je ook wel volgens mij.
schelpje3 schreef:Als je een permanente ban krijgt, ben je vaak met IP adres en al verbannen. Dus kun je al alleen nog via een ander IPadres, op je werk, in de bieb, of proxy, forummen. Maar waarom zou je dat willen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten