Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 16:14

mohamed schreef:Die man is niet grappig, maar ja als je cabaret al humor vindt snap ik dat je ook om Dick Boer moet lachen als hij zijn bekende guitige Albert Heijn medewerker kop trekt. :clown:

Bambi schreef:Fijn dat je me snapt. :mrgreen:

Ja, ik begin je humor al wat te begrijpen, ik ken nog een goeie grap:

Afbeelding
Ik word schaatser of meest irritante Nederlander van het huidige en afgelopen millennium.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 24 dec 2013 16:21

=
Laatst gewijzigd door Bambi op 12 dec 2017 03:28, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 16:22

Ik vind deze een stuk irritanter. Heeft de loden leeuw gewonnen!
Afbeelding

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 16:24

Bambi schreef:Ik vind dit humor, ja:

https://www.youtube.com/watch?v=8N33mK6SNTM

Nou ik heb mijn zakken uitgescheurd van het lachen, wat grappig zeg en toen er achteraankwam 'gewoon bij Albert Heijn' deed ik het in mijn broek. 8)

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 dec 2013 16:37

schelpje3 schreef:Tjoh, die bedrijfsleider is wereldberoemd, tot in Zuid Afrika aan toe, op televisie :mrgreen:

Nou, nee hoor.
Ik vond AH al nooit wat, maar sinds mijn laatste bezoek wist ik het zeker.
het was 15 C binnen op een zomerse dag en de kassa-madam vroeg of ik mijn bon geprint wilde hebben, voor het milieu, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
''Zet eerst de airco maar eens af, schatje, voor je geloofwaardig gaat klinken''.

net KLM, die je een schuldcomplex aanpraat, wanneer je geen''vrijwillige'' CO2 bijdrage wilt leveren.

Eenmaal aan boord naar Amsterdam blijk je drankjes te krijgen en eten wat al in Nederland is ingeladen voordat ze naar ZA vertrokken, 12 uur eerder.
Alsof het niets weegt.
2 weken terug vergat hier de piloot de safety pin te checken van het voorwiel, waardoor het wiel niet kon ingetrokken worden na het opstijgen, terug kwam en het toestel zo'n 120.000 liters brandstof over zee heeft gedumpt, voordat het landde.
Komt er nog mee weg ook.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 24 dec 2013 16:38

mealybug schreef:2 weken terug vergat hier de piloot de safety pin te checken van het voorwiel, waardoor het wiel niet kon ingetrokken worden na het opstijgen, terug kwam en het toestel zo'n 120.000 liters brandstof over zee heeft gedumpt, voordat het landde.
Komt er nog mee weg ook.

:shock:
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 24 dec 2013 16:39

Bambi schreef:Ik vind dit humor, ja:

https://www.youtube.com/watch?v=8N33mK6SNTM

:lol: Ik vind die man ook altijd wel lollig.
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 16:40

mealybug schreef:Ik vond AH al nooit wat, maar sinds mijn laatste bezoek wist ik het zeker.
het was 15 C binnen op een zomerse dag en de kassa-madam vroeg of ik mijn bon geprint wilde hebben, voor het milieu, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
''Zet eerst de airco maar eens af, schatje, voor je geloofwaardig gaat klinken''.

Lol, heb je echt gezegd schatje? :mrgreen:

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 dec 2013 16:40

200.000 euro- grapje en nog 300 euro schadevergoeding per passagier voor te late aankomst van meer dan 4 uur vertraging.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 24 dec 2013 16:42

mohamed schreef:Lol, heb je echt gezegd schatje? :mrgreen:

O ja, als iemand me zulke grove onwaarheden of smoesjes probeert aan te smeren, kan ik alleen nog maar cynisch reageren.
Er was ook nog iets met plasic doorkijkvenstertejs voor de allerdomste mensen die een pak tegen het licht houden om het gewicht schatten al te veel moeite was...
Of de plasic dopjes op zuivelpakken etc, waarvan er nu zo'n 30 miljoen per dag als landfill eindigen.
Laatst gewijzigd door mealybug op 24 dec 2013 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 24 dec 2013 16:42

mealybug schreef:200.000 euro- grapje en nog 300 euro schadevergoeding per passagier voor te late aankomst van meer dan 4 uur vertraging.

<:0

Ik wist dat het erg was, maar deze had ik nog niet gehoord.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 16:42

mealybug schreef:

net KLM, die je een schuldcomplex aanpraat, wanneer je geen''vrijwillige'' CO2 bijdrage wilt leveren.

Je had van mij meteen een draai om je oren gekregen, met je "schatje". Zij is je schatje niet!
Ergernis, vreemde mannen die je ongevraagd schatje noemen.
Iedereen die vliegt is medeverantwoordelijk voor de vervuiling van het milieu!
De auto wordt aangewezen als veroorzaker, terwijl dat peanuts is vergeleken bij die enorme hoeveelheden kerosine die jaarlijks verbruikt wordt door volgevreten vakantiegangers, die voor 500 euro 2 weken in Thailand willen verblijven.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 16:43

mealybug schreef:O ja, als iemand me zulke grove onwaarheden of smoesjes probeert aan te smeren, kan ik alleen nog maar cynisch reageren.

Dat vind ik i.t.t tot die AH acteur wél lollig! =D>

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 24 dec 2013 16:44

Ben jij er ook zo één? ](*,)

mohamed

Berichtdoor mohamed » 24 dec 2013 16:46

schelpje3 schreef:Je had van mij meteen een draai om je oren gekregen, met je "schatje". Zij is je schatje niet!
Ergernis, vreemde mannen die je ongevraagd schatje noemen.

Jaloers dat hij jou geen schatje noemt? :lol:

Terug naar “Slow Chat”