Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Wilsophie
Generaal
Generaal

Re: Ergernissen

Berichtdoor Wilsophie » 15 dec 2013 09:08

Het kan geen kwaad om je ergernis uit te spreken, maar dat zou gewoon in elk topic moeten kunnen waarom niet? maar dan op een nette manier open manier en sommige stiekeme beledigingen soms aan het adres van je familie of je kerkgemeenschap of gewoon heel persoonlijk roepen natuurlijk toch een boosheid of verdriet op en ik denk dat je voorzichtig moet zijn zeker als het om het geloof of rassenhaat of oorlogen of discriminatie gaat, je kent de omstandigheden van die ander immers niet.
En humor is nooit te meten. Meestal is het leedvermaak juist om genoemde dingen.
Maar een uitglijder maken we allemaal dat is niet erg, maar er zit bij sommigen een diepe haat en dat leidt tot onverdraagzaamheid.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 15 dec 2013 09:12

Jvslooten schreef:Ik erger mij aan het feit dat... als ik er een paar uurtjes niet ben en het ineens gezellig wordt. *kuch*
Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar jongens?Het is zondag.

Zullen we nu weer lief zijn voor elkaar jongens? We zijn christenen (die meer dan 1 dag per week, altijd eigenlijk, tot voorbeeld zouden moeten zijn voor anderen)

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 15 dec 2013 09:20

Nou weet je MB ik ben al blij als het gewoon fatsoenlijk gaat binnen een discussie. Lief zijn vind ik wat gekunsteld want lief zijn is voor sommige toneelstukje en als het in je zit dan is het die liefde die eruit komt want je leest ook wat er in mensen leeft.
Al zul je het nooit zo goed inschatten dan als je iemand in zijn ogen kijkt, denk ik.

irmo
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor irmo » 16 dec 2013 17:53

schelpje3 schreef:Irmo: hoe is het nu met je?
Verlost van de pijn en ellende, ik hoop het voor je!
Gisteravond zat in P&W de politiek commentator van een krant, met een dikke snoet, hij leek wel een hamster.
Hij vertelde meteen maar dat de tandarts, een heel lieve vrouw, hem die dag ervoor een ingrijpende kies-behandeling had moeten geven. :?
Tjonge, wat zag die man eruit!
Maar kennelijk op dat moment wel zonder pijn.

Nou, ik heb nog steeds pijn. Het blijkt dat mijn verstandskiezen op een nacht hebben besloten om door te breken en gelijk maar af te breken :( Natuurlijk waren alle tandartsen toen ik aankwam al naar huis, dus ik zit nog steeds met pijn. Inmiddels een afspraak weten te regelen voor morgen ochtend, en dan dram ik net zolang door totdat ze worden getrokken want ik wordt hier gek van.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 16 dec 2013 19:50

irmo schreef:Nou, ik heb nog steeds pijn. Het blijkt dat mijn verstandskiezen op een nacht hebben besloten om door te breken en gelijk maar af te breken :( Natuurlijk waren alle tandartsen toen ik aankwam al naar huis, dus ik zit nog steeds met pijn. Inmiddels een afspraak weten te regelen voor morgen ochtend, en dan dram ik net zolang door totdat ze worden getrokken want ik wordt hier gek van.

Wat een nare toestand. :?
Ik snap dat je hier helemaal gek van wordt en hopelijk nog één nachtje ellende.
Maar ja, als verstandskiezen verwijderd zijn, betekent het vaak ook nog één of meer dagen pijn en slecht kunnen eten.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 16 dec 2013 19:56

irmo schreef:

Nou, ik heb nog steeds pijn. Het blijkt dat mijn verstandskiezen op een nacht hebben besloten om door te breken en gelijk maar af te breken :( Natuurlijk waren alle tandartsen toen ik aankwam al naar huis, dus ik zit nog steeds met pijn. Inmiddels een afspraak weten te regelen voor morgen ochtend, en dan dram ik net zolang door totdat ze worden getrokken want ik wordt hier gek van.

Ik hoop voor je dat de tandarts er zich aan wil wagen.
Zou wel eens kaakchirurg kunnen worden.

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 16 dec 2013 20:10

Ik hoop vooral dat het gaat helpen, Irmo. Weinig pijnen zijn zo vervelend als pijn aan het gebit.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 16 dec 2013 20:15

Hier, kun je je vast een beetje voorbereiden

http://www.youtube.com/watch?v=9KHl6xjD_88

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 dec 2013 22:38

Ik heb nog wel een paar foto's van mijn bloedbad :wink:

mocht de 1e drie dagen niet zoenen zei de kaakchirurg, manlief zei toen heel droog: nou en ik wil het niet.

Sterkte.

Boerin
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boerin » 16 dec 2013 22:40

Evelien schreef:mocht de 1e drie dagen niet zoenen zei de kaakchirurg, manlief zei toen heel droog: nou en ik wil het niet.

:lol:
Zach91
I'm a 23 year undergrad. I know everything, so it's futile to argue with me.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 16 dec 2013 23:06

Sommige forummers, die ondanks hun jarenlange ervaring, (zeggen ze) regelmatig verkeerd quoten.
En daarmee mensen in een verkeerd daglicht stellen en woorden in de mond leggen die ze niet gezegd hebben.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 17 dec 2013 08:48

Slapeloze nachten.. ](*,) ](*,)

Rozijn
Majoor
Majoor

Berichtdoor Rozijn » 17 dec 2013 09:55

Evelien schreef:Slapeloze nachten.. ](*,) ](*,)

Ellendige dingen zijn dat...

Wilsophie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Wilsophie » 17 dec 2013 13:48

schelpje3 schreef:Sommige forummers, die ondanks hun jarenlange ervaring, (zeggen ze) regelmatig verkeerd quoten.
En daarmee mensen in een verkeerd daglicht stellen en woorden in de mond leggen die ze niet gezegd hebben.

Of een halve Bijbeltekst quoten en het belangrijkste stukje gewoon weglaten. Weinig respect voor de Bijbel vind ik dat.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 17 dec 2013 13:55

Forummers die wanneer ze ergens op gewezen worden, geen sorry willen en kunnen zeggen.
Maar gewoon de bal teruggooien, want het is altijd de schuld van de ander.
Prettig discussiëren zo, maar niet heus. :?
Geen ergernis: blij dat dit topic er is. Kan ik tenminste even brommen, zonder off topic te raken.
O nee, doe ik het toch, ik ben blij. :lol:

Terug naar “Slow Chat”