Apartheid

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Re: Apartheid

Berichtdoor Boekenlezer » 11 dec 2013 20:05

Citeren doe je door, als je ingelogd bent, op de knop citeer te drukken rechts onder een bericht.

Of met de codes [quote][/quote], en dan datgene wat de persoon schreef tussen die twee codes plaatsen.
En als je ook duidelijk wilt maken wie het schreef, gebruik je in plaats van [quote] [quote="..."], en dan op de plaats van de puntje de naam van de betreffende persoon.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

elbert
Moderator

Re: Apartheid

Berichtdoor elbert » 11 dec 2013 20:11

Faramir schreef:Even voor alle duidelijkheid. Ik heb dit topic geopend omdat ik wat meer wou weten waarom men zo dacht. Hettys heeft daar mijn inziens goed antwoord op gegeven. Dat er verder over het onderwerp gepraat wordt is prima, en kan ook heel leerzaam zijn. Maar ik heb dit topic niet geopend zodat mensen vetes kunnen uitvechten.
Het is jammer dat het nodig is, maar blijkbaar moet een moderator soms zeggen dat het zo maar niet verder moet. Je hebt het antwoord op je vraag gekregen en aangezien sommigen zich niet goed in de hand lijken te hebben, lijkt het me dan maar het beste om een slotje op dit topic te doen.
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

Terug naar “[Religie] - Open forum”