Moderators: johannes1, Moderafo's
Wilsophie schreef::lol:![]()
De moralist!!
en de dikke wijzende vinger...
![]()
![]()
![]()
Lekker erop sabbelen Bambi, je hebt een lange tong....
Wilsophie schreef:Een voorbeeld, als men water bij de wijn doet dan komt er een bewustzijn van zonden en kan het reinigende werk niet meer zijn werk doen, als men al de Hogepriester erkent van het nieuwe verbond.
Jvslooten schreef:Bij dezen ik distantieer me van het standpunt van ds. A. Kort wat betreft de Herziene Statenvertaling. Wat het verder met dit topic te maken heeft, behalve dan dat het behoorlijk ergerlijk is, begrijp ik niet goed, maar ik hoop hiermee je vraag afdoende te hebben beantwoord
Is dit nu een voorbeeld van in genade leven, zoals je bijvoorbeeld hier schrijft? Oh, wacht, daar hoor ik je hier natuurlijk niet aan te herinneren.. want stel je voor dat er bewustzijn van zonden komt.
mealybug schreef:nu ja, jij begon met bepaalde mensen te beschuldigen van duivel-taktieken toch?,
rotterdam schreef:Paus Franciscus heeft maandag van de Israëlische premier Benjamin Netanyahu een boek gekregen over de Spaanse Inquisitie. Netanyahu sprak bijna een half uur met de paus. Zijn cadeau was ‘De oorsprong van de Inquisitie in het Spanje van de15e eeuw’. Het in 1995 gepubliceerde boek is geschreven door Benzion Netanyahu, de vader van de premier.
Het echtpaar Netanyahu kreeg van de paus een bronzen afbeelding van de apostel Petrus mee. Ze zeiden uit te zien naar het bezoek van de paus. De kerkvorst gaat volgend jaar naar Israël en de bezette gebieden.
Daarna kom je met de opmerking "zo komen we er wel".
Ik wil er best wel serieus op ingaan maar dan moet je wel zeggen wat je hiermee bedoeld.
Faramir schreef:Maar gezien de beelden was het bezoek wat minder zuur dan de media er van wou maken.
Faramir schreef:Ware het niet dat het een bronzen gedenkplaatje was.
http://www.kerknieuws.nl/nieuws.asp?oId=26301
Maar gezien de beelden was het bezoek wat minder zuur dan de media er van wou maken.
mealybug schreef:Vandaar, zo komen we er wel....(maar niet heus dus)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 77 gasten