liefie schreef:Ben morgen 3 weken bezig en 7.2 kg is er al af

Wat knap!!!! Hoe heb je dat gedaan?????
Ik heb over het zelfde gewicht 17 weken gedaan..............
Moderators: Memmem, Moderafo's
liefie schreef:Ben morgen 3 weken bezig en 7.2 kg is er al af
schelpje3 schreef:Lekker hoor. Een kruimig aardappeltje met een schepje magere jus.
Evelien schreef:Nou hier gaat het nog steeds goed, blijf op gewicht. Ook met pepernoten en pure chocolade.
Ik eet al een geruime tijd anders en taal niet naar pepernoten/chips/frisdrank etc. Brood eet ik echt vele male minder en amper dierlijk zuivel (nog wel af en toe geitenyoghurt/kwark).
Ik merk wel dat het sporten/bewegen nu minder is omdat het kouder is.
mohamed schreef:Ja, niet omdat ik het niet meer lust, integendeel zelfs, maar ik wil een tijdje geen tarwe eten om te kijken of ik dan ook een paar kilo er afkrijg. Ik las namelijk op internet dat er mensen waren die daar baat bij hadden en het is zowat het enige dieet wat ik nog niet geprobeerd heb. Weet niet of ik het je verteld heb, maar ik heb jarenlang drie maal een uur per week hardgelopen om af te vallen. Het eetpatroon liet ik ongewijzigd, omdat ik dacht dat pasta's uitsluitend goed voor me waren en vet eten zoals patat en snoepen doe ik niet. Logischerwijs zou ik daardoor gewicht moeten verliezen, omdat ik meer verbrandde, maar het tegendeel was waar!! Ik groeide 5 kilo en had gespierde benen onder een dikke buik.![]()
Nu kan ik er om lachen, maar toen absoluut niet, ik was verslagen en heb mijn loopschoenen na zeven jaar aan de wilgen gehangen.
Kortom, nu eens over deze boeg en dan maar zien of de kilo's er eindelijk af willen gaan.
schelpje3 schreef:Ik denk dat die pasta het probleem niet is, maar de saus erbij en de wijntjes.
Alcohol zijn zgn lege kcal.
En pasta afwegen, 75 gram per persoon is voldoende.
Ik mikte altijd zo maar wat in de pan, 3/4 pak, maar er bleef altijd over, of mijn man maakte het op.
Nu weeg ik het af, ook de rijst en het is precies op.
Volkorenpasta's geven je heel lang een verzadigd gevoel en je kunt er prima op hardlopen.
Beter dan op wijntjes
pol schreef:wat een gedoe.. hopelijk helpt dat voor je...
Ik probeer af en toe een dag heel veel water te drinken, maar moet halverwege afhaken van de hoofdpijn... terwijl je overal op internet leest dat je van weinig water hoofdpijn krijgt..
Terug naar “Psychologie & Gezondheid”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten