Refowebkids deel 19

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 19

Berichtdoor Stip » 04 dec 2013 15:20

@AG: Nee, het is toch Woerden geworden. Als het A was geworden, waren we elkaar vast en zeker tegen het lijf gelopen :-).

@Em. Hopelijk gaat het bij ons ook zo snel. We hebben maar 3 weken overlap, dus mee met klussen zal niet altijd kunnen, ze zijn natuurlijk ook nog maar 1 en 3. We betrekken N er wel bij, maar lastig om in te schatten hoeveel ze ervan snapt. We gaan inderdaad een verhuiskoffertje/tasje maken, zodat ze haar eigen spullen kan verhuizen.

@TJ. Wat vervelend zeg... weer zo onzeker he. Sterkte!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 05 dec 2013 22:09

AG: M is nu net drie. En volgens mij was het de vierde keer, de kno zei vijfde keer! ik weet het dus eigenlijk niet meer precies.

TJ: dat is wel vervelend zeg.. begin je nu ook met de volgende te kwakkelen. Gelukkig niet hetzelfde als je jongste M... Sterkte hoor!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 dec 2013 08:04

ze weten nog niet of het hetzelfde is, die uitslagen laten langer op zich wachten... Maar ik heb gister de kinderarts weer gebeld en vandaag moeten we weer heen ... Ben gistermiddag bij de andere huisarts geweest met dezelfde verschijnselen bij milan als vorige week en die zegt dat dat geen roodvonk is *zucht* :-k
Hij schrok er enorm van hoe mager milan nu is.. en hij heeft echt enoooorme klieren in zijn nek en nog koorts enz enz.. helaas is onze eigen kinderarts nu net met vakantie, dus krijgen we een ander, maar goed, hij wordt dan in ieder geval nagekeken.. er moet nu wat gebeuren!

Kapitein
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kapitein » 06 dec 2013 08:30

[quote="Stip"]@AG: Nee, het is toch Woerden geworden. Als het A was geworden, waren we elkaar vast en zeker tegen het lijf gelopen :-).[quote]

Heej wat grappig!!
Woerden is een leuke stad hoor!
Laatst gewijzigd door Kapitein op 06 dec 2013 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 06 dec 2013 10:12

TJ, het zit jullie ook niet mee, zo te lezen. Is er ook een oorzaak voor die opgezette klieren?
Hopelijk krijgen jullie een goede vervanger die durft door te pakken en niet alles aan z'n collega overlaat.
Trek je het zelf allemaal nog wel met elke keer zieken en de zorgen erom heen?

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 06 dec 2013 11:18

Wij hebben ook het boekje: Freddy gaat verhuizen, dat is echt heel realistisch beschreven alleen weet ik niet of een kind van 3 dag al snapt.

Ik vond de verhuizing een mooi moment om de box af te schaffen voor ons kind van bijna 2 maar dat was geen goed idee. Ze was helemaal van slag, kon haar draai niet vinden. Dus de box weer neergezet en het ging een stuk beter. Voor het eerst sinds tijden dat ze er in wilde :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 dec 2013 12:10

sterkte TJ! Wat heftig allemaal...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 06 dec 2013 14:06

Tj Pfff wat een ellende joh! Hopelijk weten jullie snel meer.

Spannend verhuizen Stip ga je echt naar een andere woonplaats of blijf je wel in de buurt?

Jannoek Begrijpt Floris het een beetje dat er een kindje bijkomt?

Evelien hoe is het bij jullie nu 's nachts?

Hier heel erg trots op ons meisje... Afgelopen zomer is ze al een tijdje ''zindelijk'' geweest. Nu heeft mijn man zondag ochtend haar luier uitgelaten gewoon om te kijken hoe het gaat en het gaat super tot nu toe 4 kleine plasongelukjes gehad en voor de rest netjes droog :8>
Zelfs de hele nacht is Nina droog doen nog wel even voor de zekerheid een luier aan.

Voor de rest gaat de ontwikkeling erg hard en zo genieten die leuke uitspraken (vaak hoor je precies dingen die wij ook zeggen :lol: )

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 dec 2013 14:40

@Liefie hij begrijpt het best goed. Zegt tegen iedereen dat er een baby in mijn buik zit, wil vaak kusjes geven en zei pas dat hij het gezellig vindt dat de baby bij ons komt wonen. Ik ben alleen benieuwd hoe dat is als het straks echt zo ver is. :mrgreen: Hij is wel echt een klein ratje, ik kan niet veel en dat merk ik wel terug aan hem. Heeeeel ontdeugend. Maar tegelijk ook heel leuk alle ontwikkelingen. Hij praat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en stelt ontzettend veel vragen. Soms om gek van te worden ;-)
Fijn dat het zo goed gaat met zindelijkheid bij Nina! Hier wisselt het een beetje. Van de zomer ging het heel goed, ook een poos dat we 'm zonder luier mee namen, maar ineens allemaal ongelukjes. Hij heeft nu een luier aan, maar plast/poept wel heel veel op de wc. Ik ga nu maar even geen druk er op zetten ook, met het oog op de komst van de baby.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 06 dec 2013 16:38

Bedankt allemaal!

Memmem schreef:Trek je het zelf allemaal nog wel met elke keer zieken en de zorgen erom heen?

Nee, eigenlijk niet, maar wat voor keus heb ik ? Geen... Dus we gaan maar door..

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 dec 2013 20:14

Sterkte, TJ!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2013 14:45

Wat knap Liefie! Heerlijk hoor, (bijna) uit de luiers zijn.
Ik ga er in maart maar mee aan de slag, dan is de verhuizing achter de rug, en werk ik niet meer buitenshuis, dus alle tijd om te trainen. Geen idee of ze eraan toe is, ze geeft nog erg weinig aan, maar dat was bij Jurian ook zo en die was ook in een week zindelijk met bijna 2,5 jaar.
AG, we wonen inderdaad nog maar 4 jaar in dit huis, maar mijn man heeft een eigen bedrijf sinds een paar jaar, en we hebben nu de kans gekregen om een huisje te kopen met veel grond eromheen, zodat het bedrijf bij huis kan zijn. En dat is wel erg lekker.

Frederiek is al een paar weken op en af 'ziek'. Niet doodziek, maar niet lekker. Gister had ze ook echt flink koorts, veel hoesten tot overgevens toe (maar dat hoor ik hier veel in de buurt, dat heerst denk ik), snottebellen. Het moet maar weer lente worden, dan gaat het vast over :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2013 20:38

Of even flink vriezen.
Hier is S. ook al sinds september verkouden, loopneus, hoesten etc. Maar geen koorts.
Wij maken ons nu wel een beetje zorgen rondom zijn praten en zijn ogen. In het begin maakte ik me daar nog niet echt zorgen om. Maar we hebben het idee dat hij door zijn verkoudheid niet goed kan horen. Hij heeft wel hele gesprekken, kan heel goed vertellen. Maar echt in zijn eigen taaltje.

Qua zindelijkheid, hier vind S. het we geweldig om op toilet te zitten. Zo nu en dan zet ik hem daar op.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 07 dec 2013 21:35

evelien: gewoon ff huisarts bellen en dat aankaarten, verwijs vragen. De kno kan goed beoordelen of het gehoor voldoende is. Voorkom je veel ellende mee met de toekomst!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 09 dec 2013 10:37

Stip, was wel grappig geweest als je hier kwam wonen.
Zelfde school was t dan geworden waarschijnlijk.
Succes met verhuizen!

MissF, dacht dat je hier korter woonde.
Wat vliegt de tijd dan zeg, wat zitten we al lang op t forum, haha.

Liefje, wat goed van Nina!
Zou lekker zijn als ze van de luiers af was.
Hier vanaf haar tweede verjaardag zindelijk, behalve s nachts.
Eigenlijk nooit droog in de ochtend.

Evelien, vervelend zeg dat verkouden zijn.

Hier heeft Vera steeds dr neusje dicht. Erg frustrerend, met drinken.
Ze slaapt gelukkig nog steeds door. Wat scheelt dat zeg!
Op school gaat t heel goed met Iloon. Groep 3 gaat haar goed af.

Ben wel benieuwd hoe t met Galateia gaat. En Kwebbeltje. En Bloemetje.
Zouden ze soms nog meelezen? :)

Terug naar “Archief”