Fijn evelien, dat je weer af en toe doorslaapt!
Stip, ik moest meteen aan Bobbi denken inderdaad, die heeft Frederiek in haar schoen gekregen. Ze vertelt nu aan iedereen die het horen wil dat ze gaat verhuizen, net als Bobbi, haar bed en de bank en de tafel gaan dan mee, en dan gaat ze elke avond in het nieuwe huis slapen.
Elke keer als we er langs rijden roept ze ook: hee, daar is nieuwe huis!'
Of ze het echt begrijpt betwijfel ik. We hebben wel 3 weken overlap, dus hebben wel 3 weken om hen aan het nieuwe huis te laten wennen gelukkig. Bij dit huis hadden we 's morgens de overdracht van ons oude huis en 's middags van het nieuwe. Dat`waren we eerst ook van plan met ons nieuwe huis, maar toch besloten om iets overlap te hebben, om het vooral voor de kinderen iets makkelijker te maken, hopelijk hoeven we nu niet bij mijn schoonouders in huis te overbruggen maar kunnen we meteen vanuit dit huis naar het nieuwe huis.
Sinterklaas, wij vieren het met mijn familie. Maar wel klein. Beide kids krijgen 3 cadeautjes, van zo'n 18 euro totaal. En van mijn ouders krijgen beiden nog 1 cadeautje. En de rest doet lootjes trekken.
Ik vind het altijd erg gezellig. We vertellen alleen niet dat sinterklaas de cadeautjes koopt.
Vandaag zei Frederiek opeens tijdens het eten:' Mama, ik wil pop van sinterklaas. U aan sinterklaas vertellen?'
Toen moest Jurian lachen en riep:' Mama heeft de cadeautjes al lang gekocht, ik heb ze al gezien op papa's werkkamer'. En ik maar denken dat ze goed verstopt waren, haha

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...