StillAwake schreef:Recept klinkt op zich niet verkeerd, maar mag ik je erop wijzen dat Leffe bruin GEEN trappist is?
Het is heel lekker. Probeer het maar eens. Als je iets minder maakt kan je 2 flesjes bier kopen, allebei voor de helft in de pan doen en de rest van het bier lekker opdrinken

En ja sorry je hebt gelijk, ik had moeten zeggen trappist of abdijbier.

mohamed schreef:Er zijn hier nogal wat mosselmannen en zelfs een mosselvrouw zie ik, nou mij niet gezien, bah!
Wat opvalt is dat Marnix zich ontpopt tot een ware bierkenner, ik had dat zo niet achter je gezocht maar je bent net een bierdominee, mijn complimenten! Tegen zoveel kennis kan ik niet op, het enige wat me rest is gedwee beamen wat je zegt en uiteraard neem ik notities!
Haha bedankt, denk ik....
Wat die frequentie betreft, ik weet niet hoeveel ik precies per week drink. Het is niet heel veel, ik drink regelmatig maar niet vaak enorme hoeveelheden. Alleen op de sportavonden wel eens wat meer, dan zit ik doorgaans aan de Palm. Ik drink (probeer ik tenminste, meestal lukt het) 2 dagen in de week geen alcohol. De andere dagen meestal 1 of 2. En na het sporten soms wat meer, oplopend tot een stuk of 8 palmpjes