mohamed schreef:Ja, maar jij hebt andere kwaliteiten!
Ja, dat is waar. Pizza's bestellen met bier.
Oh ideaal zeg, ik heb straks een patatzaak en chinees om de hoek. Eigenlijk hoef ik helemaal geen gasstel te kopen.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Rozijn schreef:Pils drink ik ook uit de fles, maar bier hoort in een glas. Een trappist uit een fles drinken is barbaars.
mohamed schreef:Nou, niet zomaar een glas maar uit een bokaal en als die niet voor handen is drink ik 'm liever uit de fles dan een pilsglas.
Rozijn schreef:Pilsglazen hebben wij niet eens, wel een Grolschbokaal.
Boerin schreef:Ja, dat is waar. Pizza's bestellen met bier.
Oh ideaal zeg, ik heb straks een patatzaak en chinees om de hoek. Eigenlijk hoef ik helemaal geen gasstel te kopen.
Boerin schreef:Ik kreeg ze gratis bij de Jupiler, ach ik neem ze toch maar mee, best handig om ranja uit te drinken.
Voor bier en vooral Duits bier moet je zoiets hebben:
Rozijn schreef:Ha,, een laars. Nooit uit gedronken, wel heb ik begrepen dat je de neus van de laars.niet naar boven moet laten wijzen als je drinkt...
mohamed schreef:Ik doelde meer op je koppigheid, nee grapje hoor!![]()
Elke dag eten bestellen? Doe maar duur, dat kan ik niet betalen.
mohamed schreef:Ik doelde meer op je koppigheid, nee grapje hoor!![]()
Elke dag eten bestellen? Doe maar duur, dat kan ik niet betalen.
Boerin schreef::lol: Nee niet elke dag, dat kan ik ook niet betalen. Zometeen ff lekker een luxe Laplace pizza in de magnetron gooien, gratis en voor niks, gekregen van iemand die het weer van de voedselbank had gekregen, luxe voedselbank.
mohamed schreef:Doe de magnetron dan maar flink warm!
Boekenlezer schreef:Daar heb ik ook afbeeldingen van gezien, ja. Dus dit komt me wel bekend voor.
Maar dat mijn verlangen nou naar zoiets uitgaat, nee, dat niet. Ik vind het gewoon een vreemde vorm voor een glas.
mohamed schreef:Grappig, zo is het bij mij al lang geleden dat het er bij twee bleven op een avond! Wat een discipline hebben we!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten